VIG uruchamia nową markę cyfrową

0
1115

W czwartym kwartale na polskim rynku zadebiutuje Beesafe – najnowsza marka ubezpieczeniowa Vienna Insurance Group. Polska została wybrana jako kraj pilotażu IG nowej marki VIG do cyfrowej dystrybucji ubezpieczeń oraz likwidacji szkód.

– Liczymy, że nowa oferta pozwoli nam wyznaczyć trendy na cyfrowym rynku, który rozwija się dynamicznie nie tylko w obszarze ubezpieczeń. Ponadto realizujemy w ten sposób założenie dotarcia do opieki nad każdą grupą klientów, zarówno korzystających ze standardowych kanałów dystrybucji, jak i poszukujących najnowszych rozwiązań. Chcemy oferować nasze produkty poprzez wszystkie dostępne kanały, a marka Beesafe, dla której świat digital jest naturalnym środowiskiem, to projekt, bez którego nasze założenia nie mogłyby być zrealizowane – komentuje Franz Fuchs, dyrektor generalny Vienna Insurance Group Polska.

Wkrótce poprzez swoją internetową platformę Beesafe będzie oferował klientom proste ubezpieczenia komunikacyjne z możliwym dodatkiem opcjonalnych usług dodatkowych. Dopełnieniem internetowego charakteru Beesafe będzie możliwość pełnej likwidacji szkód online.

Inicjatywa jest skierowana do klientów, dla których pierwszym wyborem stały się rozwiązania online. Są to osoby, do których coraz trudniej dotrzeć jest poprzez standardowe kanały dystrybucji, ponieważ z założenia wybierają oni rozwiązania cyfrowe.

Oficjalna premiera Beesafe, wraz z pełną dostępnością oferty, zaplanowana jest na czwarty kwartał tego roku. Poprzedza ją aktualnie prowadzona faza komercyjnych testów dla ograniczonego grona potencjalnych klientów.

Po fazie pilotażowej w Polsce projekt ma zostać rozszerzony również na inne rynki, na których funkcjonują spółki VIG. Grupa tłumaczy, że za wyborem naszego kraju jako miejsca pilotażu przemówiły mocna pozycja VIG  oraz doświadczenie w oferowaniu innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych.

Artur Makowiecki
news@gu.home.pl