Generali Polska otrzymało od Caritas Polska medale za zaangażowanie w pomoc szpitalom w ramach akcji #WdzięczniMedykom. Spółki grupy przekazały łącznie ponad 1,5 mln zł na zakup 48 respiratorów dla szpitali w całym kraju. Z kolei kampania PZU „Praktyczna wiedza ma sens” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Zakład otrzymał wyróżnienie w kategorii „Kampania internetowa”. Natomiast Warta ponownie otrzymała tytuł Superbrands 2020.
Andrea Simoncelli, przewodniczący rady nadzorczej Generali Polska, został uhonorowany przez Caritas Polska złotym medalem In Caritate Servire, natomiast Justyna Szafraniec, dyrektor ds. PR – srebrnym.
Już na początku pandemii ubezpieczyciel wsparł Caritas w niesieniu pomocy służbom i placówkom medycznym, włączając się w akcję #WdzięczniMedykom. Spółki Generali Polska przekazały łącznie ponad 1,55 mln zł na zakup 48 respiratorów dla szpitali w całej Polsce.
– Serdecznie dziękuję Caritas Polska za to wyróżnienie. Traktuję je jako docenienie starań całej naszej firmy na rzecz walki z koronawirusem. Jest to ucieleśnienie wartości całej Grupy Generali reprezentowane przez jej cel – umożliwienie klientom kształtowania bezpieczniejszej przyszłości poprzez dbanie o ich życie i marzenia. Chcemy być dla naszych klientów partnerem na całe życie i pomagać im wtedy, kiedy tej pomocy potrzebują. Jesteśmy dumni, że mogliśmy włączyć się w ratowanie życia i zdrowia Polaków w tej trudnej sytuacji wywołanej pandemią koronawirusa – powiedział Andrea Simoncelli.
Wsparcie polskich szpitali było możliwe dzięki powołanemu przez Grupę Generali Nadzwyczajnemu Międzynarodowemu Funduszowi, w ramach którego przeznaczono 100 mln euro na walkę z koronawirusem na całym świecie.
PZU wyróżnione za internetową akcję HR
Z kolei PZU otrzymało nagrodę w konkursie organizowanym przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce.
– Wyróżnienie kampanii „Praktyczna wiedza ma sens”, promującej Program Praktyk i Staży, to dla nas ogromny zaszczyt i powód do dumy. Nagrodzone działania wpisywały się w realizowane w PZU działania employer brandingowe pod hasłem „Taka praca ma sens”. Nowością natomiast było przeniesienie wszystkich działań wyłącznie do sfery online. Jak się okazało, był to strzał w dziesiątkę. Internet jest miejscem, do którego w pierwszej kolejności kierują się osoby poszukujące pracy. W naszej kampanii postawiliśmy na autentyczność i otwartość, stąd na pierwszym planie naszych działań znaleźli się po raz kolejny pracownicy PZU. Chcemy także pokazać, że PZU to atrakcyjny i pewny pracodawca, z którym warto związać się na lata – powiedziała Anna Gaertig, kierownik Zespołu Rekrutacji i Marki Pracodawcy PZU.
– Wyróżnienie, które otrzymaliśmy, jest potwierdzeniem, że nasze hasło „taka praca ma sens” nie jest pustym sloganem. Mamy bardzo zróżnicowaną grupę pracowników i właśnie to podkreśliliśmy w kampanii, pokazując ich różne punkty widzenia. Jednak mimo tych różnić wspólnym mianownikiem okazała się potrzeba i chęć dawania wsparcia i poczucia bezpieczeństwa. Sens, jaki daje praca w PZU, to poczucie, że to, co robimy, jest zgodne z naszymi celami i wyznawanymi wartościami. Ponadto zwyczajnie, po ludzku, lubimy swoją pracę i daje nam ona dużo satysfakcji. Jeśli chcesz, aby twoja praca miała sens, dołącz do drużyny PZU – powiedziała Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarządzania Kadrami PZU.
Superbrands ponownie docenia Wartę
Natomiast Warta po raz kolejny znalazła się w elitarnym zestawieniu najlepszych polskich marek przygotowywanym przez międzynarodową organizację Superbrands. Działająca w blisko 90 krajach instytucja powstała 27 lat temu, a od 16 przyznaje wyróżnienia również w Polsce. Najlepiej oceniane marki w poszczególnych kategoriach otrzymują tytuł Superbrands, który ponownie został przyznany Warcie.
– Tytuły Superbrands to prestiżowe wyróżnienie, które potwierdza wiarygodność marki wśród klientów i ekspertów. Dlatego naturalnie częścią tego grona ponownie jest Warta. To marka, która przez ponad 100 lat swojej działalności stała się dla klientów synonimem wysokiej jakości ubezpieczeń, przyjazności i bliskości – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Warty. – Superbrands jest już kolejnym wyróżnieniem, obok np. Gwiazdy Jakości 2020 czy Instytucji Roku 2020, które przyznano Warcie w tym wyjątkowym dla nas roku. Cieszy nas przede wszystkim fakt, że podkreślają one wysoki poziom obsługi i zaufanie, jakim obdarzają nas klienci. To ich zadowolenie bowiem jest kluczowym dowodem siły marki – dodaje.
Badanie Superbrands to największe w Polsce konsumenckie badanie siły i wizerunku marki. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 tys. respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2000 marek zgrupowanych w 100 kategoriach. Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Wyniki ich obrad w połączeniu z opiniami konsumentów wpływają na końcową ocenę marek konsumenckich.
(AM, źródło: Generali, PZU)