W lutowej i marcowej odsłonie kampanii reklamowej „Jesteśmy przy Tobie” Aviva koncentruje się na ubezpieczeniach samochodów, a także domów i mieszkań. Trwają też działania promujące ubezpieczenia na zdrowie i życie.
– Chcemy zwiększyć świadomość naszej kompleksowej oferty, obejmującej również ubezpieczenia komunikacyjne i mieszkaniowe. Tematem kampanii pozostaje znaczenie poczucia bezpieczeństwa, ale teraz w kontekście posiadania auta oraz nieprzewidzianych zdarzeń w naszych domach – mówi Katarzyna Laurenza, członek zarządu Avivy.
Kampania telewizyjna rusza 8 lutego w głównych stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat) oraz w kanałach tematycznych. Jest oparta na spotach, które odwołują się do sytuacji mogących przydarzyć się każdemu i jednocześnie nawiązują do potrzeby ochrony, jaką daje ubezpieczenie.
Ponadto kampania będzie prowadzona w radiu, gdzie pojawią się reklamy promujące ubezpieczenia na życie oraz polisy komunikacyjne.
W lutym i marcu Aviva prowadzi również szeroką kampanię online promującą ubezpieczenia samochodów i mieszkań. Akcja obejmie m. in. spoty w VoD i na YouTube, a także działania performance oraz social media. W obecnym miesiącu kampania obejmuje też ponad 650 nośników outdoorowych (billboardy i plakaty typu CityLight) z reklamą ubezpieczeń na życie, komunikacyjnych i mieszkaniowych. Outdoor pojawi się w 8 największych aglomeracjach: Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Krakowie, na Górnym Śląsku i w Trójmieście.
Telewizyjny spot reklamowy: https://youtu.be/T5AKuTs-GSQ
Radiowy spot reklamowy: https://youtu.be/dYZh3MyBAX8
(AM, źródło: Aviva)