BIK finalizuje przejęcie Punkty i wchodzi w omnichannel

0
503

Przez ostatnie dwadzieścia lat BIK Serwis zajmował się serwisem dla klientów korporacyjnych zainteresowanych ubezpieczeniami komunikacyjnymi. Od roku buduje ogólnopolską sieć agencyjną. Wraz z przejęciem porównywarki Punkta rozpoczyna natomiast tworzenie wielokanałowego modelu sprzedaży ubezpieczeń w segmencie detalicznym.

– Wraz z pozyskaną bazą i marką, możliwościami marketingowymi oraz technologiami, którymi dysponujemy, inwestycja w Punkta przyspieszy realizację strategii detalicznej BIK. Jej celem jest stworzenie klientom możliwości kupowania usług przez wiele kanałów, czyli online, telefonicznie czy bezpośrednio u agentów – mówi Michał Daniluk, dyrektor zarządzający, członek zarządu BIK Serwis.


Zakup Punkty jest kolejną akwizycją BIK po niedawnym przejęciu działalność April International w Europie Środkowo-Wschodniej.

(AM, źródło: BIK)