Metromile wzmocni biznes komunikacyjny Lemonade

0
505

Lemonade wzmacnia swoją pozycję w ubezpieczeniach komunikacyjnych, przejmując specjalizujący się w tym biznesie insurtech Metromile – informuje cashless.pl.

Sztandarową ofertą nabywanego podmiotu są telepatyczne polisy komunikacyjne, tj. oparte na stylu jazdy kierowcy. W jego posiadaniu znajdują się dane dotyczące ponad 400 mln przejazdów, w ramach których prowadzący auta pokonali miliardy mil. Metromile wzmocni kompetencyjnie niedawno uruchomioną działalność komunikacyjną Lemonade, którego polisy również bazują na telematyce. Inną cechą charakterystyczną oferty insurtechu jest usługa automatycznego wykrywania kolizji i kierowania do poszkodowanego służb ratowniczych lub pomocy drogowej.

Transakcja opiewa na 500 mln dolarów.

Więcej:

cashless.pl z 8 listopada, Ida Krzemińska-Albrycht „Ciekawa akwizycja na rynku insurtechów. Lemonade przejmuje Metromile”:

https://www.cashless.pl/10911-lemonade-metromile-przejecie

(AM, źródło: cashless.pl)