Ubezpieczeniami zajmuję się od ponad dekady. W tym roku upływa osiem lat, od kiedy nawiązałam współpracę z multiagencją Dom Ubezpieczeniowy Spectrum. Zaczęło się bardzo prosto – szukałam rozwiązań, dzięki którym będę mogła rozwinąć swój biznes.
Znalazłam ogłoszenie na jednym z portali internetowych, spotkałam się z przedstawicielem, poznałam możliwości – i podjęłam decyzję, z której jestem zadowolona do dziś.
Obecnie prowadzę dwa oddziały Spectrum w Ostrołęce. Pierwszy z nich funkcjonuje od początku współpracy ze Spectrum, zaś niedawno – bo w grudniu 2021 r. – uruchomiona została druga placówka. Pomysł na otwarcie nowego punktu zrodził się ok. cztery miesiące wcześniej. Gdy otrzymałam tę propozycję, od razu pomyślałam, że to właściwy kierunek.
Co prawda, otworzenie drugiej placówki to złożony, wieloetapowy proces, ale z partnerem takim jak Dom Ubezpieczeniowy Spectrum nie boję się wyzwań i chcę dalej rozwijać swoją karierę. Otrzymałam od Spectrum duże wsparcie w postaci sfinansowania wyposażenia i oznakowania lokalu, a także zorganizowania prac monterskich. Cała procedura przebiegła bardzo sprawnie.
W nowym oddziale chcę skupić się na pozyskiwaniu klienta biznesowego. Widzę tu bardzo szerokie perspektywy nie tylko ze względu na duży rynek czy zapotrzebowanie, ale też narzędzia i możliwości, w które wyposaża mnie Spectrum.
W pracy kluczowy jest dla mnie system All in #1, który zawiera m.in. szybką i dokładną porównywarkę, inteligentny CRM oraz wyszukiwarkę CEIDG, która umożliwia łatwiejsze dotarcie do potencjalnych klientów biznesowych. Ogromnym ułatwieniem na co dzień jest też narzędzie do APK i moduł RODO, który archiwizuje dokumentację zgód w systemie, a nawet automatycznie przesyła klientowi SMS z informacją.
Intuicyjny i wszechstronny backoffice Domu Ubezpieczeniowego Spectrum to jeden z czynników, który przełożył się na sukces mojej działalności, ale oprócz rozwiązań technologiczno-informatycznych cenię także inne aspekty naszej współpracy.
Przede wszystkim podoba mi się, że dla Spectrum komfort i wygoda partnera stoi na pierwszym miejscu. Objawia się to poprzez regularne wdrażanie innowacji, organizację profesjonalnych szkoleń poruszających tematy ważne dla agenta (np. produkty, techniki wspomagające sprzedaż, prawo), a także atmosferę, która panuje w całej sieci. Otwartość, życzliwość i gotowość do pomocy sprawiają, że nie ma to jak w Domu!
Magdalena Długokęcka
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
partner w Ostrołęce