TUZ powiększa sieć sprzedaży

0
935

TUZ Ubezpieczenia powiększa sieć stacjonarnych punktów partnerskich. W Warszawie otworzył własny punkt obsługi klienta, a w Krakowie kolejną placówkę partnerską.

Nowy punkt obsługi klienta został otwarty przy ulicy Domaniewskiej 41 w Warszawie, na parterze budynku, w którym mieści się siedziba firmy. Z kolei nowa placówka partnerska została otwarta w krakowskiej galerii handlowej Bronowice. To już piąty partnerski punkt TUZ Ubezpieczenia w ramach programu pilotażowego.

Krzysztof Dechnik

Nowe pomieszczenia w naszej siedzibie mają charakter wzorcowego punktu obsługi klienta – mówi Krzysztof Dechnik, odpowiedzialny za rozwój sieci placówek partnerskich TUZ Ubezpieczenia. – Tutaj zapraszamy klientów z Warszawy i okolic, ale również agentów z całej Polski, zarówno tych, z którymi już współpracujemy, jak i tych, którzy są zainteresowani przystąpieniem do naszego programu partnerskiego.

Tutaj na miejscu agenci mogą zobaczyć, jak może wyglądać taka placówka partnerska i w co jest wyposażona. Dowiadują się, na czym może polegać współpraca, a także możemy porozmawiać o korzyściach płynących z uczestnictwa w naszym programie.

TUZ adresuje ten program głównie do agentów z mniejszych miejscowości. Według planu, docelowo placówki partnerskie TUZ mają być otwarte w każdym mieście powiatowym.

Punkt obsługi klienta przy ulicy Domaniewskiej wyróżnia się nowoczesnym designem. Całość została zaprojektowana przez firmę Biuromax Home & Office Design.

Chcieliśmy, żeby klient czuł się tu komfortowo i żeby wnętrze oddawało charakter firmy. TUZ jest firmą nowoczesną, ekologiczną, przyjazną, elastyczną wobec partnerów i klientów. Myślę, że udało nam się to wszystko oddać w naszym projekcie – mówi Agnieszka Bałazy, właścicielka firmy.

Stworzyliśmy komfortowe warunki zarówno dla klientów, jak i dla agentów. Zapraszamy, bo u nas można zarówno dobrze się ubezpieczyć, jak i dobrze zaplanować rozwój biznesu – podsumowuje Krzysztof Dechnik.

Z kolei w galerii handlowej Bronowice w Krakowie TUZ otworzył piątą placówkę partnerską, ale pierwszą w postaci tzw. wyspy.

To punkt zupełnie inny niż wszystkie poprzednie, ale uznaliśmy, że idealnie pasuje i do tego miejsca, i do naszej strategii. Na razie to program pilotażowy, ale możliwe, że otworzymy więcej takich punktów jak ten – twierdzi Dechnik.

TUZ się systematycznie rozwija i chcemy, żeby kojarzył się nie tylko z prestiżowymi nagrodami, takimi jak Teraz Polska, wygranymi rankingami dla najlepszego ubezpieczenia domu lub mieszkania czy z najlepszym ubezpieczeniem szkolnym dla dzieci i młodzieży, ale również chcemy, żeby TUZ kojarzył się po prostu z bezpieczeństwem, nowoczesnością i realizowaniem potrzeb klienta. Taki jest cel i temu ma służyć rozwój naszej sieci placówek partnerskich.