Jacek Biskup będzie nadzorować rozwój sieci sprzedaży Punkty

0
1261

Jacek Biskup dołączył do zespołu Punkty. Związany przez wiele lat z sektorem bankowym specjalista ma nadzorować rozbudowę sieci partnerskiej multiagencji.

Pozyskanie Jacka Biskupa jest kolejnym w ostatnim czasie istotnym wzmocnieniem marki Punkta, po tym jak w sierpniu ogłosiła ona strategiczne partnerstwo i powiązanie kapitałowe z multiagencją Arrant. Aktualna rozbudowa zarządu wpisuje się w omnichannelową strategię multiagencji. 

Jacek Biskup ma za sobą kilkanaście lat doświadczeń na stanowiskach kierowniczych w sektorze bankowym, telekomunikacji oraz FMCG. W swojej dotychczasowej karierze odpowiadał m.in. za kierowanie sieciami partnerskimi w Nest Bank i Meritum Bank oraz sieciami agencyjnymi i współpracą z pośrednikami dla Orange i Plus. Pełni również funkcję członka zarządu w Polskiej Organizacji Franczyzodawców, organizacji branżowej opiniującej regulacje prawne na rynku franczyzy.

– Punkta wykorzystuje nowe technologie celem wzmacniania pozycji agentów i partnerów na rynku lokalnym. Budowa lejka sprzedażowego w nowoczesny sposób z poszanowaniem budowanych przez lata relacji z klientami to wartości zgodne z moją filozofią współpracy z sieciami zewnętrznymi. Strategia Punkta na kolejne lata, ale przede wszystkim skład osobowy zarządu i wiarygodni inwestorzy zadecydowały, że przyjąłem propozycję dołączenia do nowego projektu. Jestem przekonany że wspólnie skutecznie wykorzystamy moje wieloletnie doświadczenia z branż FMCG, telekomunikacyjnej i bankowej w obszarze ubezpieczeń, celem zbudowania na tym rynku nowej jakości – skomentował Jacek Biskup.

Charakterystyczną cechą detalicznej działalności Punkty jest wielokanałowość. Klient multiagencji może wyszukać ofertę, korzystając z porównywarki, a zakończyć zakup zarówno w stacjonarnym biurze partnera, jak i przez telefon czy internet. Z drugiej strony Punkta będzie oferować partnerom i agentom szereg narzędzi zwiększających ich konkurencyjność, m.in. autorskie systemy Sonda i Skaner, autorskie produkty FitLinia czy pozyskiwanie leadów sprzedażowych. Jacek Biskup będzie przekonywał agentów w całym kraju do skorzystania z potencjałów tkwiących w tym modelu.  

– Cieszymy się z tego bardzo wyraźnego wzmocnienia grupy Punkta. Wierzymy, że doświadczenie, pasja i profesjonalizm Jacka, w połączeniu z jego bardzo dogłębną wiedzą o rynku franczyzowym w Polsce, dadzą naszym partnerom biznesowym lidera, który przeniesie procesy sprzedaży stacjonarnej i rozbudowy naszej sieci na kolejny poziom – mówi Michał Daniluk, prezes zarządu Punkty. 

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl