Prudential sięgnął po ubezpieczenia inwestycyjne

0
668

Prudential działający w Polsce pod marką Pru poszerzył swoją ofertę o polisy inwestycyjne. Według Jarosława Bartkiewicza, prezesa zakładu, sprzedaż produktu pod nazwą PRU Inwestycja idzie dobrze a w kolejnych miesiącach może być jeszcze lepsza – informuje „Puls Biznesu”.

Jarosław Bartkiewicz mówi gazecie, że zaangażowanie w nowy segment produktowy było efektem wysokich kompetencji właścicieli jego firmy, grupy M&G, w zarządzaniu aktywami. Wprowadzoną na polski rynek PRU Inwestycję cechuje określona oczekiwana stopa zwrotu. oraz mechanizm wygładzania zapewniający stabilność jednostki dzięki temu, że Prudential bierze na siebie krótkotrwałe wahania koniunktury i zmienność jednostki w określonym przedziale.

Oferta jest skierowana do klientów zainteresowanych długoterminową inwestycją, którzy mają nadwyżki finansowe i pewną awersję do ryzyka. Obecnie w portfelu jest 600 osób.

Jarosław Bartkiewicz twierdzi, że po spadkach z początku roku sprzedaż z miesiąca na miesiąc zaczyna rosnąć. Prezes zaznaczył, że po uzupełnieniu oferty o polisy inwestycyjne portfel Prudentiala jest kompletny i nie należy oczekiwać, aby został rozszerzony o np. ubezpieczenia zdrowotne z pakietami medycznymi, typu PZU Zdrowie.

Więcej:

„Puls Biznesu” z 14 września, Agnieszka Morawiecka „Prudential rośnie w inwestycjach”

(AM, źródło: „Puls Biznesu”)