Sponsoring piłki nożnej ma zbudować markę Inszury.pl

0
558

Porównywarka ubezpieczeń Inszury.pl chce wykorzystać fakt bycia sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej do budowy swojego wizerunku. Obecnie jest w trakcie budowania m.in. zaplecza swojego biznesu oraz relacji z ubezpieczycielami – informuje „Puls Biznesu”.

Założycielami Inszury.pl są Grzegorz Krupa, prezes Polskich Mediów Ubezpieczeniowych (PMU) i prezes Cass Construction and Steel Structures, firmy z branży konstrukcji stalowych, oraz Konrad Kubik, wiceprezes PMU, specjalista w obszarze ubezpieczeń korporacyjnych, od 15 lat działający w branży, głównie jako broker. Pierwszy zainwestował w nowe przedsięwzięcie, a drugi wniósł wiedzę i doświadczenie.

Konrad Kubik mówi gazecie, że pomysł utworzenia porównywarki powstał już kilkanaście lat temu, ale rynek ubezpieczeniowy nie był w pełni przygotowany technologicznie na integracje systemowe. Do tematu wrócili półtora roku temu.

„PB” pisze, że w 2023 r. Inszury.pl chce zbudować swój wizerunek. Już pod koniec I kwartału ma mocniej zaistnieć w telewizji oraz w sieci. Będzie przy tym obficie czerpać z umowy sponsorskiej z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, m.in. organizując konkursy z biletami na mecze, koszulkami i piłkami jako nagrodami. Inszury.pl buduje obecnie zespół call center w Rzeszowie oraz negocjuje umowy z ubezpieczycielami. Porównywarka zamierza dystrybuować polisy w modelu hybrydowym, dlatego też planuje budowę partnerskiej sieci franczyzowej. Na start zaoferuje polisy komunikacyjne, a później rozszerzy ofertę  ubezpieczenia turystyczne, NNW, mieszkaniowe i specjalistyczne. W planach jest także opracowanie oferty dla biznesu i powołanie w przyszłym roku firmy brokerskiej PMU Broker.

Więcej:

„Puls Biznesu” z 9 grudnia, Agnieszka Morawiecka „Inszury.pl chce namieszać na rynku”

(AM, źródło: „Puls Biznesu”)