W przededniu trzynastych urodzin Unilink, 15 kwietnia 2023 r., odbyła się konferencja Unilink w nowoczesnym hotelu Narvil Conference&SPA w Serocku pod Warszawą. W wydarzeniu wzięło udział stacjonarnie 700 agentów i partnerów, natomiast zdalnie aż kilka tysięcy agentów współpracujących z Unilink.
Międzynarodowe ambicje Grupy Unilink
Konferencja rozpoczęła się od wystąpienia Igora Rusinowskiego, prezesa Grupy Unilink, który opowiedział o strategii i ambitnych planach na kolejne lata.
Cieszę się, że mogliśmy spotkać się ze współpracującymi z nami agentami i partnerami po prawie czteroletniej przerwie, i to w tak ekscytującym momencie, w którym przyspieszamy i wchodzimy w nowy etap rozwoju Grupy Unilink na rynkach zagranicznych. Dzięki obecności na 6 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej Grupa Unilink jest największym dystrybutorem ubezpieczeń w regionie. W 2022 roku osiągnęliśmy przypis w wysokości blisko 1,3 miliarda euro. Mamy 2500 placówek, współpracujemy z 15 tysiącami agentów i obsługujemy razem około 7 milionów klientów. W 2023 roku dołączyliśmy do Acrisure, wiodącego globalnego fintechu i brokera ubezpieczeniowego, który otwiera przed nami zupełnie nowe możliwości, udostępniając międzynarodowe doświadczenie w obszarach dystrybucji, technologii, umiejętności underwritingowych, relacji z towarzystwami ubezpieczeń oraz zapewniając dostęp do kapitału. Przed nami kolejny odważny krok. A jest nim zdobycie wiodącej pozycji dla Grupy Unilink na rynku całej Europy do 2025 roku. Chcę podkreślić, że nasze marzenia nie mogłyby się zrealizować bez najważniejszego – wsparcia ze strony agentów Unilink w Polsce. To właśnie ich zaangażowanie, energia do wspólnego działania i chęć rozwoju były inspiracją dla nas i naszej strategii – powiedział Igor Rusinowski.
Nieustanny apetyt na rozwój i wzrost Unilink w Polsce
Aleksandra Friedel, prezeska spółki Unilink w naszym kraju, podzieliła się z uczestnikami konferencji nie mniej ambitnymi planami dotyczącymi polskiego rynku. W 2023 r. Unilink będzie stawiać przede wszystkim na rozwój technologii i IT, zwiększenie efektywności operacyjnej oraz zwiększenie zysku agentów.
Motywem przewodnim tegorocznej konferencji były wyprawy wysokogórskie. W biznesie ubezpieczeniowym, podobnie jak podczas wypraw, zdarzają się trudniejsze momenty. Nieustannie podejmujemy szereg różnych decyzji przy zmiennych warunkach. Koniecznie jest również poszukiwanie nowych rozwiązań, a także mikrokorekt, które przyniosą makrofekty. W takich momentach warto mieć wsparcie silnego zespołu i czuć się jego częścią. Jestem przekonana, że tworzymy właśnie taką ekspercką drużynę, jesteśmy dobrze przygotowani, zmotywowani i w odpowiednim miejscu, by zdobyć nasz wymarzony szczyt, czyli rozwój biznesu naszych partnerów, z dbałością o jakość obsługi i dochodowość. Unilink już wielokrotnie udowodnił, że potrafi marzenia przekuwać w cele i je zdobywać – powiedziała Aleksandra Friedel.
Z kolei Cezary Świerszcz, prezes Unext, spółki z Grupy Unilink, opowiedział m.in. o produktach ubezpieczeniowych, które będą dostępne na wyłączność dla agentów współpracujących z Unilink. Zwieńczeniem pierwszej części konferencji były wystąpienia przedstawicieli ubezpieczycieli w formule one man show.
Potężna dawka inspiracji i atrakcji dla agentów
Wartka dyskusja na temat polityki cenowej w ubezpieczeniach OC, nowych rozwiązań usprawniających pracę agentów, a także przyszłości branży ubezpieczeniowej odbyła się w trakcie panelu dyskusyjnego z udziałem Aleksandry Friedel oraz przedstawicieli towarzystw ubezpieczeniowych. Debatę moderowała Ida Krzemińska-Albrycht, redaktorka prowadząca w cashless.pl.
Część konferencyjna wydarzenia zakończyła się inspirującym wystąpieniem gościa specjalnego – Pawła Motyla, czołowego europejskiego eksperta w zakresie przywództwa i podejmowania decyzji w nieprzewidywalnej rzeczywistości, autora książek Labirynt. Sztuka podejmowania decyzji i Świat Schrödingera. W trakcie jego wystąpienia agenci otrzymali pomysły na to, jak podejmować decyzje w zmiennej rzeczywistości i zadbać o swój biznes.
Konferencja „Razem na szczyt” prowadzona przez Marcina Prokopa, obfitowała w wiele atrakcji przygotowanych z myślą o agentach. Specjalne quizy z nagrodami, możliwość zadawania pytań uczestnikom debaty, a także wyjątkowe stoiska naszych partnerów: czekoladowa fontanna od Wiener, miody z pasieki InterRisk, tureckie specjały od Compensy, masaże fizjoterapeutyczne od LUX MED Ubezpieczenia czy koktajle molekularne od UNIQA. Z kolei wefox jako Partner Innowacyjności zaskoczył wszystkich kawą z personalizowanym wizerunkiem twarzy, a PZU orzeźwiało owocowymi sokami. Natomiat Allianz dosłownie oczarowywał agentów z pomocą znanego magika, Just Edi’ego z programu TV „Mam talent”. Agenci doskonale bawili się w rytm muzyki serwowanej przez energetyczny zespół Stage Fever. Na długo w pamięci z tego wydarzenia zostanie unosząca się w powietrzu niesamowita atmosfera partnerstwa, jedności i współpracy. Atmosfera zbudowana przez agentów Unilink, za co serdecznie dziękujemy – powiedziała Agnieszka Błoch, dyrektorka ds. Marketingu i PR w Unilink, organizatorka konferencji „Razem na szczyt”.
Święto najlepszych agentów
Po całym dniu wspinania się na ubezpieczeniowy Mount Everest na scenie pojawiły się prawdziwe ubezpieczeniowe gwiazdy. W trakcie uroczystej gali nagrodzono blisko 60 agentów i partnerów.
Niezmiernie cieszę się, że mamy wielu ekspertów w społeczności profesjonalistów Unilink! Spotkaliśmy się, by świętować sukcesy naszych agentów i biegłość w niełatwej przecież sztuce doradztwa ubezpieczeniowego. Konferencja była świetną okazją, by zatrzymać się na chwilę i docenić naszą współpracę z agentami i partnerami, opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu, oraz docenić różnorodność naszych doradców, ponieważ wiemy, że to ona świadczy o naszej wspólnej sile. Jestem przekonany, że satysfakcja naszych partnerów bezpośrednio przekłada się na nasz wspólny sukces, dlatego każdego dnia rozwijamy się, by sprostać, a niekiedy nawet wyprzedzać oczekiwania współpracujących z nami agentów – skomentował Piotr Głowski, wiceprezes Unilink.
____
Partnerzy konferencji „Razem na szczyt”: Partner Innowacyjności: wefox; Złoty Partner: PZU; Srebrni Partnerzy: Allianz, Compensa, Ergo Hestia, InterRisk, LINK4, LUX MED Ubezpieczenia, Uniqa, Wiener; Brązowy Partner wydarzenia: Warta.