Dzięki współpracy pomiędzy Autopay i Punktą kierowcy zarejestrowani w aplikacji oraz ci, którzy korzystają z serwisu internetowego Autopay, zyskają dostęp do różnych ofert ubezpieczeń podróżnych i wsparcia assistance.
Koszt ubezpieczenia zależy od wybranej oferty, która dopasowywana jest zgodnie ze szczegółami podróży lub pojazdu klienta. Opcje różnicuje nie tylko cena, ale także zakres ochrony.
Jak wygląda proces zakupu polisy za pośrednictwem Autopay? Klikając w baner dostępny w aplikacji, użytkownik zostaje przekierowany do strony z porównywarką ubezpieczeń, gdzie może wybrać typ ubezpieczenia (turystyczne lub assistance) i uzupełnić formularz umożliwiający zakup polisy. Następnie pozostaje jedynie wybrać optymalną ofertę i zapłacić.
– Staramy się tak rozwijać aplikację, by dostępne w niej narzędzia pozwalały komfortowo i bezpiecznie podróżować. Dzięki kooperacji z Punktą użytkownicy zyskują możliwość wyboru ubezpieczenia turystycznego i komunikacyjnego. Taka rozbudowa ekosystemu płatności wpisuje się w przyjęty przez nas kierunek rozwoju aplikacji. Staramy się realnie wspierać kierowców i zapewnić im kompleksową usługę – mówi Magdalena Krzymuska, Partnerships and Business Development Manager Autopay.
– Chętnie rozpoczynamy współpracę z Autopay, bo nasze marki łączy troska o ułatwianie życia użytkownikom i pasja do technologii. Punkta zadba, by użytkownicy aplikacji Autopay mogli kupować polisy ubezpieczeniowe korzystnie, szybko i bezproblemowo – deklaruje Małgorzata Adamczyk, członkini zarządu Punkty.
(AM, źródło: Autopay)