CUK Ubezpieczenia przeszkoliło agentów w innowacyjnej formule szkoleniowej

0
953

Blisko 30 agentów CUK Ubezpieczenia zmierzyło się z nietypową formą szkolenia, które było uwieńczeniem procesu certyfikacyjnego w organizacji. Zadania wykonywane w realnym środowisku biznesowym, gra terenowa sprawdzająca wiedzę produktową agentów oraz pozyskanie nowej wiedzy na warsztatach wypełniły dwa dni szkolenia.

To pierwsza tego typu realizacja szkoleniowa w Polsce. CUK zorganizował ją dla partnerów, którzy dotarli do najwyższego poziomu certyfikacji w multiagencji. Zadania przygotowanie w autorskiej metodzie multiagencji „Zobacz – Dotknij – Ubezpiecz” wykonywano w hotelu Baśniowa w Wyszkowie. Do współpracy zaproszono UNIQA.

– Szkolenie w formule „Zobacz – Dotknij – Ubezpiecz” to przełomowy moment dla organizacji i jak sądzę, również dla branży ubezpieczeniowej w Polsce. Wyszliśmy poza standardową formę szkoleń, żeby położyć główny nacisk na emocje, wrażenia i przekazanie wiedzy, wcielając agentów w nowe role. Widzimy, że wypracowane systemy szkoleniowe przekładają się na sukcesy biznesowe naszych partnerów – mówi Kamila Jankowska, dyrektorka Departamentu HR i Szkoleń CUK Ubezpieczenia

Uczestnicy podzieleni na grupy uczestniczyli m.in. w grze terenowej, podczas której musieli rozpoznać poszczególne przedmioty ubezpieczenia, aby dobrać odpowiednią polisę. Do stworzenia realnych warunków biznesowych wykorzystano zakamarki hotelu oraz wiedzę menedżera obiektu, który wskazał, jakie są jego oczekiwania od agenta i produktu. Opowiedział również o ryzykach i wyzwaniach, z którymi obiekt boryka się na co dzień.

Wydarzenie wzbogacono o warsztaty prowadzone pod okiem ekspertów CUK i UNIQA, zapewniające zmienność otoczenia, sposobów realizacji oraz dostarczające nowych wrażeń sprzyjających zaangażowaniu uczestników. Każda z części programu zapewniła wiedzę oraz umiejętności niezbędne do pracy przy zapytaniach.

– Naszym celem było wytworzenie warunków zbliżonych do codziennej pracy agenta. Zadbaliśmy o to, aby przekazać wiedzę wraz z pozytywnymi emocjami. To sprzyja procesowi nauki oraz zaangażowaniu zespołów. Wykorzystanie grywalizacji pozytywnie zmobilizowało uczestników do działania. Cieszę się, że w szkolenie zaangażowali się również pracownicy i menedżerowie hotelu, co dodało realizmu w podejmowanych aktywnościach – dodaje Klaudia Szegda, menedżerka ds. Kluczowych Klientów UNIQA.

Z CUK Ubezpieczenia współpracuje ponad 500 agentów. Firma zapewnia jednolite ścieżki szkoleniowe. Każdy, kto dołącza do organizacji, przechodzi przez brązowy, srebrny, złoty i platynowy etap certyfikacji. Oprócz tego korzysta z dodatkowych szkoleń w zakresie marketingu, prawa, HR oraz indywidualnych konsultacji z ekspertami.

(AM, źródło: CUK Ubezpieczenia)