Produkty Generali Polska zostały wyróżnione przez „Home and Market” Orderami Finansowymi. Redakcja miesięcznika doceniła pakiet nowotworowy oraz ubezpieczenie Cyber Red.
Pakiet nowotworowy oferowany w ramach ubezpieczenia Generali, Z Myślą o Życiu Plus został wyróżniony w kategorii ubezpieczenia na życie.
– Cieszymy się bardzo z tego wyróżnienia. Chcemy być dla naszych klientów partnerem na całe życie. Wiemy też, że pandemia uświadomiła nam, jak ważne jest zdrowie. Według badania przeprowadzonego przez PIU, aż 81% respondentów boi się zachowania na raka. Odpowiedzią na te obawy może być ubezpieczenie. Pakiet nowotworowy w Generali Polska zapewnia pieniądze na badania diagnostyczne, konsultacje medyczne z lekarzem, nierefundowane leki, terapie, rehabilitacje, inne wydatki związane z procesem leczenia i szybszym powrotem do zdrowia. Świadczenie może wynieść nawet do 1 mln zł – taką maksymalną sumę ubezpieczenia może wybrać klient – wyjaśnia Agnieszka Callen, dyrektorka zarządzająca ds. ubezpieczeń życiowych i osobowych Generali Polska. – W ramach tego pakietu Generali daje możliwość uzyskania dodatkowej opinii medycznej oraz wiedzy na temat najnowszych i efektywnych metod leczenia. Dzięki temu po zdiagnozowaniu choroby ubezpieczona osoba może otrzymać drugą opinię wybitnych w danej dziedzinie specjalistów, którzy praktykują poza Polską – dodaje.
Z kolei w kategorii ubezpieczenia dla firm wyróżniony został produkt CyberRED. Redakcja „Home and Market” od lat nagradza produkty instytucji finansowych, w tym banków, ubezpieczycieli czy firm leasingowych, które „wspierają rozwój przedsiębiorstw w Polsce i ułatwiają funkcjonowanie odbiorcom indywidualnym”.
(AM, źródło: Generali)