Stabilna struktura, innowacyjne rozwiązania oraz indywidualne podejście pomagają agentom multiagencji dynamicznie rozwijać sprzedaż. To przekłada się na globalne wyniki CUK, który od początku roku notuje rekordowy wzrost dynamiki sprzedaży.
Atrakcyjne warunki przyciągają kolejnych agentów, których baza stale się powiększa – dziś jest ich ponad 3500.
Dołączasz – pierwszy krok do sukcesu
Rozpoczęcie współpracy z CUK jest bardzo proste. Multiagencja przygotowała cztery formy współpracy: Niezależny Agent, Agent CUK, właściciel punktu partnerskiego lub placówki franczyzowej. Każda z form zapewnia dostęp do systemów sprzedażowych, oferty towarzystw oraz elastyczne warunki działania.
Multiagencja załatwia za partnera zgłoszenia i rejestracje we wszystkich towarzystwach, a także udostępnia autorską platformę egzaminacyjną. Zapewnia szkolenia, materiały edukacyjne oraz przesyła informacje o nadchodzących testach w TU. Partnerzy otwierający placówki otrzymają pomoc w przygotowaniu i oznakowaniu lokalu.
Pozyskujemy klientów
Agenci dołączający do CUK zwracają uwagę na szybkość pozyskiwania klientów. Obecnie z usług multiagencji korzysta już ponad 820 tys. osób – to prawie 15% więcej niż w tym samym okresie rok temu. Do przyciągnięcia klientów CUK wykorzystuje siłę marki oraz zintegrowaną komunikację marketingową w każdym kanale. Realizuje również dedykowane programy budowy silnej pozycji agentów na lokalnych rynkach. Partnerzy korzystają m.in. z reklam w Google i w mediach społecznościowych. Do dyspozycji są także automatyczne kampanie SMS, e-mailowe oraz komunikaty wysyłane przez aplikację.
Sprzedaż wspierają również tradycyjne formy reklamy oraz programy PAYBACK i MOCRabatów. Wyróżnikiem rynkowym są własne polisy, jak CUK Assistance, dostępne tylko w CUK. Multiagencja coraz śmielej zwraca się również ku rozwiązaniom AI w marketingu.
Obsługujesz w jednym systemie
Priorytetem CUK jest uproszczenie pracy agentów. W tym celu powstał WebCUK, który porównuje oferty w jednym miejscu bez konieczności logowania do kalkulatorów TU. System zapewnia też weryfikacje APK i pozyskuje zgody marketingowe. Porównywarka ma wbudowany moduł CUK Direct dla Agenta, który umożliwia dokończenie sprzedaży online i dostarcza agentowi własną stronę www z kalkulatorami. Uzupełnieniem jest aplikacja SmartCUK, która umożliwia wysyłkę dokumentów przez telefon, a całość dopełnia system OmniCUK, zapewniając prowizję bez względu na kanał zakupu lub wznowienia polisy.
– Stworzyliśmy prosty i transparentny proces współpracy z agentami. Nasze systemy są intuicyjne i gwarantują agentowi pełną kontrolę nad sprzedażą oraz rozliczeniami. To narzędzia, które całościowo zabezpieczają procesy sprzedażowe i posprzedażowe – podkreśla Marcin Dyliński, członek zarządu CUK Ubezpieczenia ds. marketingu i e-commerce.
Zyskujesz przez rozwój
Multiagencji zależy na aktywnej współpracy i całościowym rozwoju partnerów. Po dołączeniu do CUK agenci oraz właściciele placówek przechodzą certyfikowany program szkoleń. Organizacja zapewnia systematyczny kontakt z menedżerami, przekazuje wiedzę prawną, produktową, systemową i marketingową.
– Wartością współpracy jest relacyjne podejście do agentów, profesjonalne przygotowanie do pracy, technologia oraz wiedza wyprzedzająca rynkowe trendy – dodaje Marcin Dyliński.