ERGO Hestia rusza na podbój rynku ubezpieczeń zdrowotnych

0
818

ERGO Hestia dołączyła do wyścigu o jak największy udział w segmencie prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych. Sopocka firma weszła na ten rynek z ofertą polis indywidualnych, ale już wkrótce zamierza zaoferować polisy grupowe – informuje „Puls Biznesu”.

Artur Borowiński, prezes ERGO Hestii, mówi gazecie, że jego firma wystartowała z produktem indywidualnym, ponieważ wierzy, że jest na to popyt. Zakład współpracuje z 3 tys. placówek medycznych w Polsce w prawie 600 miejscowościach. Szef ubezpieczyciela podkreśla, że staje on trochę w poprzek klasycznego myślenia o ubezpieczeniach. Stawia na bardzo rozbudowaną część diagnostyczną, aby na dzień dobry proponujemy dobrze zdiagnozować klienta. ERGO Hestia zapewni mu szybszy dostęp do lekarzy, a w razie bardzo poważnych zachorowań drugą opinię medyczną i pełne pokrycie kosztów zabiegów za granicą, co mocno ją odróżnia od ofert na rynku.

„PB” pisze, ze sopocka firma chce na koniec 2025 r. wejść w grupowe ubezpieczenia zdrowotne, które w Polsce obejmują już około 85% rynku. Jej plany przewidują objęcie ochroną kilkunastu tysięcy klientów i wypracowanie składki na poziomie około 10 mln zł. Artur Borowiński deklaruje, że w 2026 r. ERGO Hestia chciałaby mieć minimum 10% udziałów w nowej sprzedaży ubezpieczeń zdrowotnych.

Więcej:

„Puls Biznesu” z 21 czerwca, Agnieszka Morawiecka „Ergo Hestia idzie w poprzek rynku”

(AM, źródło: „Puls Biznesu”)