Uniwersalne prawa handlu

0
721

To już piąte wydanie kultowego poradnika sprzedaży, który jest lekturą obowiązkową dla każdego polskiego handlowca. Od czasu premiery pierwszego wydania świat diametralnie się zmienił – rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa są już inne.

Mamy nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni, i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem.

Sięgając po piąte wydanie longsellera, możesz się spodziewać, że to kompletnie inna publikacja niż ta, którą przeczytałeś w 2009 r.

Dodatkowo autor uwzględnia wszystkie zmiany, jakie zaszły na rynku, w dostępnych technologiach, a nawet w prawie. Wziął również pod uwagę to, że dziś sprzedażą zajmują się niemal wszyscy – nie tylko wydelegowani specjalnie do tego celu pracownicy, ale właściwie każdy, kto ma kontakt z klientem, czy to bezpośredni, czy telefoniczny, czy też online.

Na lekturze Mistrza sprzedaży zyska zatem każda z tych osób, książka bowiem porusza kwestie uniwersalne, bez których znajomości trudno odnieść sukces w handlowaniu.

Arkadiusz Bednarski jest trenerem i praktykiem sprzedaży, absolwentem Wydziału Zarządzania i Technologii Żywności Uniwersytetu Morskiego w Gdyni, a także studiów na kierunku negocjacje i mediacje na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. W swojej 26-letniej karierze przeszedł drogę od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczynił się do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą. Od 24 lat jest trenerem, przeszkolił osobiście ponad 12 tys. osób. Autor 18 książek, w tym trzech bestsellerów.


Kup książkę z rabatem 35%, wpisując przy zakupie na stronie mtbiznes.pl kod ubezpieczeniowa35 – kod jest ważny dla całej oferty Wydawnictwa MT Biznes. Przy promocjach specjalnych rabat może być wyższy.