Redclick to nowe ubezpieczenie komunikacyjne dostępne przez stronę i aplikację, pozwalające w prosty sposób nabyć polisę na samochód, motocykl i van. Możliwa jest także dowolna konfiguracja ubezpieczenia. Według badania przeprowadzonego wśród polskich kierowców 73% z nich woli mieć swobodę samodzielnej modyfikacji ubezpieczenia samochodu.
Redclick oferuje ubezpieczenie, które umożliwia dostosowanie oferty online podczas wyceny poprzez dodawanie pojedynczych opcji: każdy klient jest w stanie obliczyć samodzielnie cenę i zakupić ubezpieczenie. Oprócz OC, klienci Redclick mogą wybrać AC jedynie dla określonych zdarzeń, takich jak np. kolizje, uszkodzenia spowodowane przez zjawiska pogodowe czy dzikie zwierzęta i kradzieże. Ponadto dostępne jest NNW, które obejmuje rozszerzoną ochronę podczas prowadzenia innych pojazdów niepodlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu OC, takich jak rowery, hulajnogi lub wynajęte na krótki czas samochody.
Obsługa ubezpieczenia przez aplikację
Poprzez aplikację Redclick można kupić i opłacić ubezpieczenie, odnowić polisę, zgłosić szkodę, śledzić proces likwidacji szkód, zaktualizować wymaganą dokumentację, a także wezwać pomoc drogową. Proces likwidacji szkód będzie opierał się na strukturze Generali Polska, z przeznaczonym dla jej klientów numerem telefonu.
Polscy kierowcy uznają, że zgłaszanie szkód bezpośrednio przez aplikację jest najlepszym rozwiązaniem. Aż 45% z nich stwierdziło, że jest to najszybszy i najmniej stresujący sposób, co pozwala na oszczędność czasu.
Debiut Redclicka w Polsce
Redclick zadebiutuje w Polsce 1 października, ale już dziś można zarejestrować się na Redclick.pl i otrzymać bonus. Użytkownicy, którzy zrobią to do 30 września, otrzymają kupon do wykorzystania podczas zakupu ubezpieczenia samochodu lub motocykla w okresie od 1 października 2024 r. do 30 września 2025 r. Wprowadzając kod kuponu w momencie zakupu, użytkownicy otrzymają dwie karty podarunkowe Allegro o równowartości miesięcznej składki za polisę każda: pierwsza zostanie wysłana do klienta kilka dni po zakupie ubezpieczenia, druga – automatycznie w następnym roku w przypadku odnowienia.
Redclick to marka wprowadzona do Polski przez Genertel, firmę ubezpieczeniową z Grupy Generali.
(AM, źródło: Press Office)