OC Balcia Insurance dostępne w Polisie Online

0
779

Balcia Insurance dołączyła do serwisu Polisa Online i jako jeden z pierwszych ubezpieczycieli rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń, wykorzystując technologię AI.

Podstawą działania Polisy Online jest technologia sztucznej inteligencji od OpenAI. Platformę wyróżnia chatbot Ola, Wirtualna Asystentka Ubezpieczeniowa, który podczas jednej konwersacji w aplikacji Messenger na smartfonie przeprowadzi klienta przez cały proces zakupu, od wyboru polisy po płatność.

– Polisa Online to przełom na rynku ubezpieczeń w Polsce. Wykorzystujemy dwie technologie, które nie były dotychczas obecne przy sprzedaży ubezpieczeń w Polsce: chatboty AI i komunikatory internetowe. Po pierwsze, w wyborze polisy pomaga bot, który dostarcza treści i kalkulacje przekazywane bezpośrednio od renomowanych towarzystw ubezpieczeniowych. Po drugie, cały proces zakupu polisy odbywa się na Messengerze, najpopularniejszym komunikatorze w Polsce. Można mieć pewność, że Ola, Wirtualna Asystentka Ubezpieczeniowa przedstawia wyłącznie aktualne informacje, pochodzące z wiarygodnych i oficjalnych źródeł. To bezpieczne rozwiązanie, które gwarantuje klientom sprawną obsługę oraz oferty szyte na miarę ich potrzeb. Proces jest szybki, wygodny, a do tego dostępny przez całą dobę i z dowolnego miejsca na świecie – mówi Robert Butzke, Managing Director Polisa Online.

Balcia Insurance jednym z pierwszych partnerów insurtechu

Polisa Online wystartowała w lipcu tego roku i obecnie oferuje możliwość zakupu ubezpieczenia OC od dwóch firm. Po okresie testowym oferta ma być sukcesywnie poszerzana. Na platformie od samego początku znaleźć można Balcię.

– W Balcia Insurance staramy się upraszczać i usprawniać proces wyboru oraz zakupu ubezpieczenia. Wejście we współpracę z platformą Polisa Online było dla nas zatem oczywistą decyzją – mówi Paulina Piaskowska, dyrektorka Działu Sprzedaży Balcia Insurance w Polsce. – W Balcii od kilku lat pracujemy nad rozwiązaniami wykorzystującymi AI, część prostych procesów już udało nam się w pełni zautomatyzować. Zastosowanie algorytmów sztucznej inteligencji minimalizuje ryzyko błędów ludzkich i pozwala na znaczną redukcję czasu potrzebnego do rozpatrywania wniosków, co przekłada się na zwiększenie efektywności działań i szybszą obsługę klienta – dodaje.

(AM, źródło: Balcia)