Dzień Agenta Ubezpieczeniowego: Unilink przygotował niespodzianki

0
806

Z okazji przypadającego 29 sierpnia Dnia Agenta Ubezpieczeniowego multiagencja Unilink, oprócz tradycyjnych okazjonalnych życzeń w mediach społecznościowych, przygotowała w tym roku trzy niespodzianki dla swojej Społeczności Najlepszych Agentów.

– Chcemy, aby szczególnie w tym wyjątkowym dniu wszyscy agenci Unilink poczuli się wyjątkowo, niemal jak prawdziwe gwiazdy. Aby poczuli się docenieni, mogli się wyróżnić i pochwalić przed klientami lub w najbliższym otoczeniu, przed rodziną czy znajomymi. Pragniemy, by byli dumni z zawodu, jaki wykonują, by nasz pomysł wywołał uśmiech na ich twarzach i przede wszystkim, by otrzymali coś, co pomoże im w codziennej pracy. Jesteśmy zdania, że tegoroczne prezenty spełniły te oczekiwania – mówi Agnieszka Błoch, dyrektorka Departamentu Marketingu i PR Unilink.

Agenci na okładkach znanych magazynów

Z okazji Dnia Agenta Ubezpieczeniowego zespół Unilink przygotował zestaw grafik do samodzielnego osadzenia własnych zdjęć, przypominających okładki  znanych magazynów, z przedrostkiem Uni, np: UniBiznes, UniLife, UniDomMag, UniMoto, UniTravel. Okładki dają pośrednikom możliwość personalizacji według linii biznesowych, w których czują się oni najbardziej kompetentni. Agenci mogą je wysłać z własnym zdjęciem do klientów, zamieścić w mediach społecznościowych czy wydrukować, a nawet oprawić w formie plakatu na ścianę biura czy witrynę placówki.

Praktyczne gadżety

Z kolei w sklepiku UniPunkty agenci mogą zamawiać specjalnie przygotowane z tej okazji gadżety: nowoczesne termiczne bidony w wersji na zimne i gorące napoje z oznakowaniem.

UniWersum – nowe narzędzie codziennej pracy agenta

Trzecią niespodzianką jest udostępnienie wszystkim agentom UniWersum – najnowszego rozwiązania technologicznego Unilink. To holistyczne narzędzie integrujące w jednym miejscu rozwiązania i wszystkie funkcje przydatne agentowi w codziennej pracy, m.in. łączące CRM z kompleksowym systemem obsługi i kalkulacji polis. Począwszy od zarządzania bazą danych, przygotowania kalkulacji po wystawianie polis ich dla klientów – z oferty produktów ubezpieczeniowych od wielu towarzystw, której zakres będzie się poszerzać.

(AM, źródło: Unilink)