CUK Ubezpieczenia numerem 1 w rankingu Top20 multiagencji

0
993

CUK Ubezpieczenia zajęło pierwsze miejsce w rankingu TOP20 multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce przygotowanym przez wywiadownię gospodarczą B2B360.COM we współpracy z „Gazetą Ubezpieczeniową”. Multiagencja podkreśla, że jej wynik to zasługa „innowacyjnego podejścia do komunikacji z rynkiem, nowoczesnych narzędzi sprzedaży, ale przede wszystkim efektywnej współpracy z szeroką siecią partnerów”.

– Cieszymy się z prezentowanych wyników i gratulujemy każdej firmie, która znalazła się w tym zestawieniu. Znakomite wyniki CUK Ubezpieczenia to efekt konsekwencji we wdrażaniu przyjętej strategii. Dokładamy wszelkich starań, żeby zapewnić naszym partnerom najnowocześniejsze technologie sprzedaży, unikatowe produkty oraz najlepsze warunki biznesowe. Siłę multiagencji tworzą zintegrowana sieć sprzedaży oraz nowoczesny ekosystem obsługi klienta, który opiera się także na doskonale funkcjonujących narzędziach cyfrowych. To pozwala na stały rozwój i umacnianie pozycji rynkowej – mówi Jacek Byliński, prezes zarządu CUK Ubezpieczenia.

Mutliagencja rozwija wszystkie sieci sprzedaży i stawia na synergię między tradycyjnymi formami oraz technologią. Dziś CUK obsługuje blisko 840 tys. aktywnych klientów.

CUK przyznaje, że do osiągnięcia wyników przyczyniła się efektywna współpraca z ponad 4000 partnerów biznesowych.

– W każdym miesiącu obsługujemy blisko 500 nowych zapytań dotyczących nawiązania współpracy. Wśród zainteresowanych są osoby chętne do otwarcia punktów franczyzowych lub partnerskich, albo takie, które myślą o indywidualnej sprzedaży polis. Naszą uwagę zwrócił również segment osób chętnych do sprzedaży firmy. W tym celu uruchomiliśmy specjalny projekt. Rozmawiamy z każdym, choć, aby rozpocząć współpracę należy spełnić kilka kryteriów formalnych oraz biznesowych – mówi Przemysław Grabowski, wiceprezes zarządu CUK Ubezpieczenia.

OmniCUK napędza sprzedaż

Atutem CUK jest OmniCUK – system integrujący wszystkie źródła sprzedaży, który zapewnia klientom swobodę w wyborze formy zakupu polisy, podczas gdy agenci otrzymują prowizję bez względu na źródło kupna czy wznowienia. Tylko w sierpniu 2024 dzięki OmniCUK, partnerzy wygenerowali przypis wyższy o 70% niż rok wcześniej. 

– OmniCUK to rozwiązanie, które zwiększa efektywność sprzedaży agentów, ale również ułatwia klientom dostęp do pełnej oferty ubezpieczeń. Wprowadzenie tego systemu jest szczególnym wyróżnikiem organizacji i kolejnym krokiem w cyfryzacji usług CUK – dodaje  Marcin Dyliński, członek zarządu ds. Marketingu i E-Commerce  CUK Ubezpieczenia.

– Naszą misją jest tworzenie przyjaznego świata ubezpieczeń, w którym klienci czują się bezpiecznie i pewnie. Nowoczesne rozwiązania technologiczne i klarowna komunikacja to fundamenty, z których biznesowo korzystają współpracujący z nami partnerzy – podkreśla Jacek Byliński.

Więcej na temat rankingu w dodatku do „Gazety Ubezpieczeniowej” nr 36 z 2 września.

(AM, źródło: CUK)