Nationale-Nederlanden podjęło działania mające na celu wsparcie osób poszkodowanych w wyniku ostatnich powodzi na południu Polski. Zakład podkreśla, że jego ubezpieczenia obejmują ochronę w sytuacjach klęsk żywiołowych, a on sam dokłada wszelkich starań, aby zapewnić klientom jak najszybszą pomoc.
Od początku kryzysu Nationale-Nederlanden powołało sztab kryzysowy, który monitoruje sytuację na bieżąco. Dzięki ścisłej współpracy z siecią sprzedaży, a w szczególności z oddziałami na terenach dotkniętych powodzią, zakład wprowadził szereg rozwiązań, które ułatwiają zgłaszanie i likwidację szkód:
- Zwiększył limit dla uproszczonej likwidacji szkód, umożliwiając rozpatrywanie wniosków na podstawie zdjęć i rozmowy telefonicznej.
- Wprowadził wypłaty bezsporne przed oględzinami dla klientów w trudnej sytuacji życiowej na skutek powstałej szkody, zwłaszcza w przypadkach opóźnień w możliwości przeprowadzenia oględzin na miejscu zdarzenia.
- Uprościł proces zgłaszania szkód, rezygnując z wymaganych wcześniej dokumentów, takich jak akt własności.
- Klienci mogą zgłaszać szkody online, telefonicznie, za pośrednictwem agentów oraz tradycyjną drogą papierową.
Aby przyspieszyć likwidację szkód, Nationale-Nederlanden oferuje również opcję samolikwidacji za pomocą aplikacji. Po zgłoszeniu szkody, klient otrzymuje link do sprawy i może samodzielnie opisać uszkodzenia i załączyć dokumentację fotograficzną. Dzięki temu proces wypłaty odszkodowań może przebiegać sprawniej i szybciej.
Nationale-Nederlanden w ramach wsparcia społecznego rozszerza współpracę z Fundacją Twarze Depresji, finansując bezpłatne zdalne konsultacje psychologiczne dla osób dotkniętych skutkami powodzi. Firma uruchamia także oddolne granty na wewnętrzne działania w ramach wolontariatu na rzecz powodzian.
(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)