Dzięki współpracy z Mondial Assistance już 100 klientów Allianz Polska, których mienie ucierpiało w powodzi, otrzymało osuszacze. W najbliższych dniach i tygodniach trafią one do kilkuset kolejnych poszkodowanych klientów, którzy zgłoszą takie zapotrzebowanie. Asystor udostępnia osuszacze ze swoich zasobów.
Konsultanci Mondial Assistance zadzwonili do 2,5 tys. klientów Allianz, którzy potencjalnie mogli być poszkodowani przez powódź, aby ustalić, czy rzeczywiście ponieśli szkody i czy potrzebują pomocy w ich zgłoszeniu. Z kolei konsultanci ubezpieczyciela rozmawiali z klientami w sprawie zgłoszonych szkód. W sumie bezpośredni kontakt został nawiązany z ok. 7 tysiącami klientów.
Mondial Assistance w najbliższych dniach zacznie też wspierać Allianz, przeprowadzając w razie konieczności oględziny zniszczonego mienia i wykonując kosztorysy.
Ubezpieczyciel uruchomił również proces zdalnych oględzin, w którym dostawcy firmy pozyskują dokumentację zdjęciową i wykonują szybkie kosztorysy. Dzięki temu rzeczoznawcy mają nieco więcej czasu dla klientów, którzy potrzebują oględzin na miejscu.
Ruszyła też aplikacja stworzona wspólnie z firmą Mentax, dzięki której zwiększa się skala samoobsługi przez klientów majątkowych. Już teraz dzięki aplikacji samoobsługowej 16% szkód w Santander Allianz „płaci się samo”.
(AM, źródło: Allianz)