PZU łowi ekspertów IT

0
315

„Silni w IT” – pod takim hasłem ruszyła trzecia edycja kampanii PZU promującej wizerunek marki pracodawcy wśród profesjonalistów IT. Dostęp do najnowszych technologii i efektywna współpraca między zespołami mają zachęcić ekspertów IT do współpracy z firmą i zapewnić ścieżkę rozwoju, na której będą mogli w pełni wykorzystać swoje umiejętności, tworząc przyszłość sektora ubezpieczeń.

– Jako PZU zmieniamy podejście do ubezpieczeń w Europie Środkowo-Wschodniej, a jako IT PZU pokazujemy trendy i możliwości wykorzystania nowych technologii w sektorze ubezpieczeniowym. Jesteśmy ekspertami i zatrudniamy ekspertów, wspólnie tworzymy przyszłość naszej branży – mówi Tomasz Żelski, dyrektor zarządzający ds. IT i digitalizacji Grupy PZU.

Chcąc przybliżyć świat IT w branży ubezpieczeniowej, eksperci PZU przygotowali ponad 20 case studies, pokazujących zróżnicowanie wdrażanych rozwiązań i projektów realizowanych przez IT PZU. Techbook dostępny jest na stronie www.pzu.pl/silniwit/o-technologiach.

– W najnowszej kampanii pokazujemy, że PZU to bardzo dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Poza silnym nastawieniem na wdrażanie unikatowych rozwiązań technologicznych, na rynku wyróżnia nas również stabilność, jaką daje praca w uznanej organizacji, przyjazna atmosfera, praca w zgranych zespołach oraz skala prowadzonych działań. Pion Technologii Informatycznych w PZU tworzy bowiem prawie 1000 specjalistów pracujących w obszarach rozwoju, utrzymania, architektury i projektów. Cieszę się, że nasze konsekwentnie prowadzone działania w obszarze employer brandingu wpływają na wzrost świadomości marki pracodawcy PZU w branży IT – podkreśla Anna Wardecka, dyrektorka zarządzająca ds. HR Grupy PZU.

Kampania „Silni w IT” potrwa do 30 listopada. Jej ambasadorami jest szóstka pracowników IT PZU, którzy w spotach podzielili się historiami dotyczącymi ich kariery lub codziennych wyzwań w PZU.

Kampania obejmuje działania w kanale digital oraz emisję reklam umiejscowionych na przystankach autobusowych w Warszawie. Dodatkowo w trakcie trwania akcji premierę będzie mieć trzeci sezon podcastu „Silni w IT o technologiach”.

(AM, źródło: PZU)