PZU został sponsorem strategicznym 4. edycji wystawy Castrol Ikony Motoryzacji. Podczas wydarzenia, które rozpoczęło się 12 grudnia na PGE Narodowym, firma przeprowadzi akcję edukacyjną promującą bezpieczeństwo w ruchu drogowym.
Castrol Ikony Motoryzacji to wystawa motoryzacyjna, podczas której zaprezentowanych zostanie ponad 100 unikatowych pojazdów o łącznej wartości ponad 100 milionów złotych. Nowością tegorocznej edycji jest strefa PZU, gdzie ubezpieczyciel zaprezentuje innowacyjne rozwiązania wykorzystujące technologię VR do nauki udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej w sytuacjach wypadków drogowych.
– Wystawa Castrol Ikony Motoryzacji to okazja do podziwiania wyjątkowych samochodów, ale i zaprezentowania, jak przez lata ewoluowała technologia motoryzacyjna. Niezależnie od postępu technicznego, bezpieczeństwo na drodze pozostaje na pierwszym miejscu. Poprzez nasze działania edukacyjne chcemy przypominać kierowcom o odpowiedzialności, jaka na nich spoczywa jako na uczestnikach ruchu. Edukacja w tym obszarze jest nie do przecenienia, a trudno sobie wyobrazić lepszą do tego okazję niż tak wspaniałe i przyciągająca rzesze fanów wydarzenie – komentuje Rafał Kałęcki, dyrektor Biura Prewencji PZU.
Odwiedzający wystawę mogą skorzystać ze strefy edukacyjnej przez cały czas trwania imprezy – od 12 grudnia do 26 lutego.
(AM, źródło: PZU)