LINK4 zachęca do bezpiecznej jazdy

0
237

Bezpiecznie i zgodnie z przepisami. Do takiej jazdy zachęca Polaków LINK4 w nowej kampanii marketingowej, która ruszyła 12 stycznia.

– Tak jak obiecaliśmy wszystkim partnerom handlowym, w 2025 rok wchodzimy z nowym, bardzo mocnym otwarciem i całkowicie nową komunikacją, bazującą na niezwykle istotnym społecznie przekazie – mówi Mikołaj Ciaś, wiceprezes LINK4.

Koncepcja nowej kampanii marketingowej ubezpieczyciela powstała w odpowiedzi na doniesienia z polskich dróg i czarną serię tragicznych w skutkach wypadków. Pirackie zachowania, nadmierna prędkość i brak wyobraźni na drodze rodzą strach, frustrację i silny sprzeciw społeczny. W odpowiedzi LINK4 będzie doceniać odpowiedzialnych kierowców za ich bezpieczną i przepisową jazdę.

– O tym chcemy powiedzieć w naszej najnowszej kampanii: warto być dobrym kierowcą, jeżdżącym zgodnie z przepisami i takich kierowców będziemy nagradzać i promować w LINK4. Wierzymy, że w ten sposób sprawimy, że bezpieczna jazda będzie się po prostu wszystkim opłacała – podkreśla Joanna Talaśka, dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej LINK4.

Kampania będzie prowadzona m.in. w telewizji, radiu, online, social mediach, na kanale VOD, na platformie YouTube, a także we współpracy z influencerami.

(AM, źródło: LINK4)