Nationale-Nederlanden promuje ofertę kompleksowego wsparcia w chorobie

0
488

Nationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię reklamową promującą „Ubezpieczeniowy program wsparcia w chorobie”, łączący ubezpieczenie na życie i usługi medyczne. Program został uznany przez „Gazetę Ubezpieczeniową” PRODUKTEM ROKU 2024.

Głównym bohaterem kampanii, a zarazem przewodnikiem po programie, jest doradca ubezpieczeniowy. Jako ekspert rozwiewa on wątpliwości pozostałych bohaterów kampanii, które wyrażają się w pytaniach, jakie może zadać sobie każda osoba.

– W tej kampanii chcieliśmy zwrócić uwagę na kompleksowość programu, który wspiera klienta w całej ścieżce powrotu do zdrowia już od chwili podejrzenia choroby. Dlatego koncentrujemy się w niej na wartościach, które są ważne dla klientów: szybkim dostępie do diagnostyki, wypłacie pieniędzy w razie choroby, leczeniu operacyjnym lżejszych schorzeń w warunkach komercyjnych, ale też na roli doradcy, który jest dla klienta przewodnikiem po naszej ofercie – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki Nationale-Nederlanden.

Kampania telewizyjna potrwa od 20 stycznia do 9 marca. Istotnym elementem są trwające od października działania digitalowe i radiowe, takie jak mini-audycje radiowe oraz artykuły natywne, które podkreślają kluczową rolę doradców ubezpieczeniowych jako ekspertów i przewodników klientów po świecie ubezpieczeń. Działania wspierające obejmują współpracę z rysownikami i influencerami. W ich kanałach społecznościowych, a także na stronach marki Nationale-Nederlanden, pojawią się treści promujące korzyści wynikające z programu.

(AM, źródło: kplus)