Konferencja „Cyfrowy Agent 007. Innowacje. Marka. Sprzedaż.”

0
824

Docieranie do nowych klientów przez polecenia i rekomendacje oraz telefony z ofertą – agenci ubezpieczeniowi wciąż wykorzystują tradycyjne sposoby pozyskiwania nowych klientów. Jednak w dobie internetowych narzędzi marketingowych i sztucznej inteligencji warto zacząć korzystać z tych możliwości.

Jak skutecznie dobierać działania, aby przynosiły jak najlepsze efekty? Jak może w tym pomóc sztuczna inteligencja? Tego agenci ubezpieczeniowi dowiedzą się 22 marca na konferencji Cyfrowy Agent 007. Innowacje. Marka. Sprzedaż, organizowanej przez Joannę Chylewską-Michałek, trenerkę biznesu i twórczynię Akademii „Agencja w sieci”.

Konferencja Cyfrowy Agent 007. Innowacje. Marka. Sprzedaż to niepowtarzalna okazja, aby poznać świat online i nauczyć się skutecznie w nim działać. Duża wartość tego wydarzenia to praktyczne warsztaty z wykorzystania mediów społecznościowych do budowania marki osobistej. Będzie też spora dawka motywacji – uczestnicy poznają case studies oraz historie agentów, którzy odmienili swoje kariery, dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi – mówi Joanna Chylewska-Michałek.

To już druga edycja konferencji Cyfrowy Agent 007. Tym razem organizatorka Joanna Chylewska-Michałek chce wprowadzić uczestników w świat sztucznej inteligencji i pokazać jej ogromny potencjał w pracy agentów ubezpieczeniowych, a także możliwości, jakie dają im narzędzia online. Dlatego zaprosiła ekspertów w dziedzinie AI, ale także z obszaru marketingu i sprzedaży.

  • Ulysses opowie o specyfice i zastosowaniach AI. Prowadzi on popularny kanał na TikToku. Wyjaśnia w nim różne aspekty sztucznej inteligencji, w tym także ChataGPT. Jego specjalistyczna wiedza pozwala mu na przewidywania trendów oraz wskazywanie możliwości zastosowania AI w różnych branżach, w tym także w ubezpieczeniach.
  • Samuel Sieradzki i Michał Skórko, założyciele marki Agenci AI, pokażą, jak AI może ułatwić codzienną pracę agentów ubezpieczeniowych oraz zautomatyzować rutynowe działania.
  • Michał Huzarski podzieli się z uczestnikami wiedzą dotyczącą tworzenia biznesów online, które zarabiają.
  • Dawid Pasieka to specjalista od reklamy z 17-letnim doświadczeniem w branży online. W czasie tej prelekcji uczestnicy dowiedzą się m.in., jak prowadzić media społecznościowe i generować leady sprzedażowe.
  • Piotr Mrzygłód zaprezentuje archetyp branży ubezpieczeniowej i wyjaśni, co on oznacza dla agentów oraz jak dzięki niemu budować markę.
  • Renata Turek-Sienicka wprowadzi uczestników w świat nowoczesnych technik sprzedaży opartych na autentyczności, mindsecie i empatii.
  • Joanna Chylewska-Michałek jest agentką ubezpieczeniową, trenerką biznesu, coacherką oraz twórczynią Akademii „Agencja w sieci”. W czasie konferencji pokaże, jak budować markę agenta online w sieci.

Joanna Chylewska-Michałek swoje działania sprzedażowe w 90% przeniosła do sieci, zyskując 150 tys. aktywnych odbiorców, którzy kupują polisy online. Jest autorką wielu kursów i szkoleń z zakresu budowania marki osobistej dla branży ubezpieczeniowo-finansowej. Swoją wiedzę dotyczącą aktywności w sieci przekazuje firmom szkoleniowym, agencjom ubezpieczeniowym, agentom wyłącznym i towarzystwom ubezpieczeniowym. Doświadczenie związane z social mediami wykorzystuje także w pracy managera ds. social mediów polskiego biura nieruchomości w Hiszpanii Costa Dream Home.

Konferencja Cyfrowy Agent 007 Innowacje. Marka. Sprzedaż to możliwość zdobycia wiedzy i praktyki od najlepszych specjalistów, szansa na wymianę doświadczeń i nawiązanie cennych kontaktów biznesowych.

Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie www.cyfrowyagent.com – rewolucja w sprzedaży ubezpieczeń jest coraz bliżej!