Multiagencja CUK Ubezpieczenia rozpoczęła ogólnopolską kampanię telewizyjną. Jej celem jest przyciągnięcie nowych klientów i wsparcie partnerów w rozwoju ich biznesu.
– W CUK Ubezpieczenia nie tylko mówimy o rozwoju – my go realnie wspieramy. Nasza kampania telewizyjna to kolejny dowód na to, że inwestujemy w przyszłość naszych partnerów, zwiększając ich możliwości i przyciągając nowych klientów. To wyjątkowa szansa na dynamiczny wzrost sprzedaży na rynkach lokalnych wspierany również marketingiem lokalnym – tłumaczy Marcin Dyliński, członek zarządu CUK Ubezpieczenia.
Kampania, która rozpoczęła się 3 marca, obejmie największe stacje telewizyjne, by dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Głównym celem jest maksymalny zasięg całkowity, który ma przełożyć się na efektywność kampanii. Reklamy będą emitowane w TVN, Polsacie, TVP, a także kanałach online.
(AM, źródło: CUK Ubezpieczenia)