Allianz Polska został sponsorem jednej z nagród w nowym programie telewizji TVN „Zróbmy sobie dom”. To nowy format reality show, w którym główną nagrodą jest dom o wartości ponad 1 mln zł. Zwycięską nieruchomość ubezpieczy Allianz
W każdym z odcinków pojawi się jeden 8-sekundowy billboard sponsorski informujący o tym, że Allianz jest sponsorem ubezpieczenia zwycięskiego domu. Materiał ukaże się w trakcie programu – nie będzie częścią bloku reklamowego.
Finał „Zróbmy sobie dom” zostanie wyemitowany na żywo 22 czerwca ze studia w Krakowie. Zwycięska para otrzyma wtedy od przedstawiciela firmy trzyletnie ubezpieczenie nowego domu. Gospodynią programu będzie znana aktorka i influencerka Joanna Koroniewska.
– Obecność w programie będzie okazją do promocji naszej marki oraz ubezpieczenia domów w ciekawej i niestandardowej formule – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor Departamentu Market Management, Komunikacji i PR Allianz Polska.
Premierowy odcinek zostanie wyemitowany w Poniedziałek Wielkanocny, 21 kwietnia o 19.45.
Wcześniej w podobnej inicjatywie brał o udział LINK4. Zakład był partnerem programu telewizyjnego Polsatu „Nasz Nowy Dom”. LINK4 pomagał finansowo w remoncie domów oraz przekazywał ubezpieczenia mieszkaniowe rodzinom pokrzywdzonym przez los i borykającym się z problemami materialnymi.
(AM, źródło: Allianz, GU)