Berg System został partnerem Forum Technologii Bankowości Spółdzielczej 2025, które odbędzie się 20–21 maja w Airport Hotel Okęcie w Warszawie. Tematyka tegorocznej odsłony FTBS skupia się na strategicznych filarach rozwoju technologicznego: cyfrowej transformacji, automatyzacji, personalizacji obsługi i pozyskiwaniu klientów.
– Nasza obecność w tym miejscu to nie tylko znak zaangażowania w rozwój sektora, ale także okazja, by pokazać, jak praktyczne narzędzia – takie jak system CRM – mogą realnie wspierać banki w cyfrowej transformacji, automatyzacji działań i budowaniu trwałych relacji z ich klientami – mówi Marcin Konopka, prezes Berg System.
Jego wystąpienie pierwszego dnia Forum na scenie głównej będzie okazją do przedstawienia konkretnych zastosowań CRM w codziennej pracy banku – od pierwszego kontaktu z klientem przez personalizację ofert aż po mierzalne wsparcie realizacji strategii sprzedażowej.
W trakcie prelekcji omówione zostaną przykłady wykorzystania CRM dla bankowości w trzech kluczowych obszarach:
- obsłudze klientów, którzy sami zgłaszają się do banku,
- prowadzeniu zautomatyzowanych i zgodnych z RODO kampanii marketingowych,
- raportowaniu działań doradców i zarządzaniu realizacją celów sprzedażowych w placówkach.
Podczas obu dni Forum eksperci Berg System będą dostępni na stoisku wystawienniczym. Odpowiedzą tam na wszystkie pytania związane z technologią CRM i podzielą się swoimi spostrzeżeniami z wdrożeń, które zrealizowali w innych instytucjach finansowych.
Forum Technologii Bankowości Spółdzielczej to jedno z najważniejszych wydarzeń dla sektora bankowości spółdzielczej w Polsce, co roku gromadzące kilkuset uczestników: prezesów, członków zarządów, kadrę kierowniczą oraz ekspertów ds. technologii i strategii.
Berg System jest również dostawcą systemów CRM dla branży asekuracyjnej w Polsce. W gronie jego ubezpieczeniowych klientów znajdują się m.in. multiagencja Expectum, Poczta Polska Finanse, czy AL Ubezpieczenia. Obecnie firma pracuje nad OCR, czyli automatycznym odczytywaniem danych z dokumentu PDF i ich wprowadzeniem do systemu. Tego rodzaju funkcjonalność realnie przyspiesza codzienną pracę agentów i minimalizuje ryzyko błędów.
(AM, źródło: Berg System)