Leadenhall uprościł ubezpieczenie od utraty dochodu

0
254

Leadenhall Insurance zmodyfikował swoją ofertę ubezpieczenia od utraty dochodu. W ramach zmian firma m.in. podniosła maksymalną dostępną wysokość świadczenia i wprowadziła opcję wypłaty nawet od pierwszego dnia niezdolności do pracy.

Produkt Leadenhall, oferowany wspólnie z Lloyd’s, zakłada wypłatę świadczenia, jeżeli stan zdrowia po wypadku lub w chorobie uniemożliwia ubezpieczonej osobie wykonywanie dotychczasowej pracy.

Obowiązujące od 26 czerwca modyfikacje obejmują pięć kluczowych zmian:

  1. klienci zyskują możliwość wyboru wypłaty świadczenia już od pierwszego dnia niezdolności do pracy, gdy trwa ona co najmniej 30 dni,
  2. maksymalna wysokość świadczenia rośnie z 65% do nawet 80% średnich miesięcznych przychodów klienta,
  3. w przypadku hospitalizacji ubezpieczeni otrzymają świadczenie od pierwszego dnia pobytu w szpitalu,
  4. długoletni klienci mogą przystąpić do odnowionej polisy nawet do 70. roku życia – tę możliwość mają osoby, które przed 65. rokiem życia korzystały z ochrony trzykrotnie,
  5. okres historii chorób klienta (tzw. pre-ex), brany pod uwagę przy zakupie ochrony, jest skrócony z 36 do 24 miesięcy.

– Ubezpieczenie od utraty dochodu to jeden z najszybciej rozwijających się produktów w naszej ofercie, który rośnie w tempie ok. 25% rok do roku. Wprowadzamy zmiany w odpowiedzi na sygnały agentów, aby lepiej dopasować go do potrzeb klientów z różnych branż. Przede wszystkim samozatrudnionych i przedstawicieli wolnych zawodów – takich jak lekarze czy informatycy, wśród których popyt na polisy od utraty dochodu jest największy, ale również np. menedżerów, kurierów czy specjalistów z branży beauty. Nasza polisa to swego rodzaju „prywatne L4”, które adresujemy głównie do osób na umowach B2B, które są najbardziej narażone na bardzo niskie świadczenia z ZUS-u, jeżeli utracą zdolność do pracy w swoim zawodzie – mówi Rajmund Rusiecki, prezes zarządu Leadenhall Insurance.

Sprzedaż produktu odbywa się przez agentów ubezpieczeniowych, którzy bezpośrednio odpowiadają za przeprowadzenie transakcji lub kierują klientów na zdalną ścieżkę dzięki tzw. linkom sprzedażowym.

(AM, źródło: Brandscope)