Pru zachęca w kampanii do oszczędzania na emeryturę

0
208

Wystartowała nowa kampania reklamowa Prudential w Polsce, która zwraca uwagę na paradoks 10. dnia miesiąca. Celem kampanii jest uświadomienie Polakom, że na emeryturze już 10. dnia każdego miesiąca większości z nich może zabraknąć pieniędzy.

Kampania promuje ubezpieczenie o charakterze ochronno-oszczędnościowym Emerytura Bez Obaw, które łączy długoterminowe oszczędzanie na emeryturę z ubezpieczeniem na życie. Dzięki systematycznym wpłatom zapewnia dodatkowe środki na emeryturze.

– Im wcześniej zaczniesz oszczędzać, tym lepiej, nawet rozpoczynając od małych kwot. Dziś – jeśli masz około 30 lat – wystarczy, że odłożysz tyle, ile dziennie wydajesz na kawę na mieście. Dzięki temu możesz mieć dodatkowe 2000 zł miesięcznie na emeryturze. Żyjemy tu i teraz. Dobrze wiemy, że nasza emerytura może być trudna, jednak często nic z tym nie robimy. Być może czas zmienić podejście do oszczędzania na przyszłość? Zacznij odkładać już dziś – im wcześniej, tym taniej i mniejszym wysiłkiem zapewnisz sobie dostatniejszą emeryturę – mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej Prudential Polska.

Nowa kampania wystartowała 7 lipca 2025 i będzie trwała z przerwami do końca roku. Obejmuje emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz w kanałach internetowych, a także w mediach społecznościowych marki Pru oraz na kanale YT.

(AM, źródło: Prudential)