LUX MED Ubezpieczenia przyspiesza w ubezpieczeniach szpitalnych

0
977

LUX MED Ubezpieczenia jest zadowolony z dotychczasowych osiągnięć w segmencie ubezpieczeń szpitalnych, ale zamierza zdynamizować jego rozwój. W osiągnięciu założonych celów mają mu pomóc partnerzy dystrybucyjni – podał „Puls Biznesu”.

Sławomir Łopalewski, członek zarządu i dyrektor zarządzający LUX MED Ubezpieczenia, ujawnia, że ubezpieczeni szpitalne ma już ponad 170 tys. klientów, a jego firma zamierza osiągnąć do końca roku poziom 200 tys. aktywnych polis. Natomiast w perspektywie 5–7 lat ambicją LUX MED Ubezpieczenia jest nawet siedmiocyfrowa baza ubezpieczonych.

W ubiegłym roku przypis składki ze tych polis wzrósł o 60%, a liczba klientów – o 40%. Sprzedaż całego LMU poszła natomiast w górę o 72%, do ok. 500 mln zł.

„PB” zwraca uwagę, że kluczową rolę w procesie sprzedaży mają zacząć odgrywać partnerstwa LMU, takie jak uruchomiona w ub.r. współpraca z Nationale-Nederlanden. W ciągu trzech lat towarzystwo zamierza sprzedać 60 tys. takich polis, a trwają rozmowy o rozszerzeniu partnerstwa o kolejne produkty. W maju tego roku partnerem LMU został z kolei Allianz. Jeszcze w 2025 r. LUX MED Ubezpieczenia zamierza zawrzeć umowy z dwoma kolejnymi parterami – bankiem i ubezpieczycielem. Planuje też uruchomić sprzedaż polis za pośrednictwem portalu pacjenta LUX MED.

Więcej:

„Puls Biznesu” z 8 sierpnia, Agnieszka Morawiecka „Lux Med Ubezpieczenia mocno się rozpędza”

(AM, źródło: „Puls Biznesu”)