Ponad 500 Placówek Partnerskich Generali w całej Polsce

0
369

Sieć Placówek Partnerskich Generali w naszym kraju osiągnęła zaplanowany poziom 500 lokalizacji. Kolejnym krokiem będzie dalszy rozwój i wzmacnianie współpracy z dotychczasowymi partnerami.

– Postawiliśmy na dynamiczny rozwój biur franczyzowych Generali, bo wierzymy, że to inwestycja w przyszłość. Nowoczesne rozwiązania i dopasowane do potrzeb wsparcie partnerów biznesowych jest ważnym elementem realizacji naszej strategii, by być partnerem na całe życie dla agentów i klientów – podkreśla Michał Świderski, członek zarządu Generali Polska.

Projekt Placówek Partnerskich Generali Polska został wdrożony z myślą o pośrednikach, którzy chcą prowadzić własny biznes w nowoczesnym standardzie, a jednocześnie zachować niezależność multiagenta. Obecnie na mapie Polski jest już ponad 500 Placówek Partnerskich Generali Polska.

– To potwierdza, że obrana przez nas droga była słuszna, oraz pokazuje, jak wielki potencjał drzemie w tym modelu współpracy. To również dowód na siłę naszej marki i atrakcyjność Generali jako partnera biznesowego. Ale to również efekt zaangażowania i ciężkiej pracy wszystkich: całego naszego zespołu oraz agentów – dodaje Michał Świderski.

Placówki działają według jednolitych standardów jakości, a agenci otrzymują wsparcie merytoryczne menedżerów, oznakowanie oraz – w wariancie Ekspert – wyposażenie placówki. Mogą również liczyć na rozbudowany pakiet benefitów, w tym szkolenia i wsparcie marketingowe. A to wszystko z zachowaniem możliwości działania jako multiagent, bez ograniczania się do jednej oferty.

W praktyce oznacza to, że agent zyskuje atrakcyjną przestrzeń biurową i wsparcie, by tworzyć miejsce, do którego klienci wracają nie tylko po polisę, ale po poradę i poczucie bezpieczeństwa.  Klienci są coraz bardziej świadomi i coraz częściej oczekują doradztwa, a nie jedynie najniższej ceny. By sprostać tym oczekiwaniom, potrzebne są odpowiednie narzędzia. Placówki Partnerskie łączą siłę lokalnego biura z zapleczem dużego towarzystwa – tłumaczy Mateusz Jarkowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Placówek Partnerskich Generali Polska.

Po osiągnięciu zaplanowanej liczby 500 Placówek Partnerskich Generali skoncentruje się na pogłębianiu współpracy z istniejącymi placówkami oraz doskonaleniu ich kompetencji. Jednocześnie ubezpieczyciel będzie kontynuować dotychczasowe wsparcie, w tym operacyjne i marketingowe dla partnerów.

(AM, źródło: Generali)