Europ Assistance: Pakiet pomocowy do koronawirusowego ubezpieczenia Generali

0
534

W związku z rosnącą liczbą zachorowań na koronawirusa Generali wprowadziło nowy produkt w ramach Grupowego Ubezpieczenia Covid-19. Jest to specjalny pakiet usług pomocowych po hospitalizacji, opracowany przez Europ Assistance Polska.

W ramach Covid-19 Assistance klienci mogą liczyć na organizację i pokrycie kosztów konsultacji z lekarzem pierwszego kontaktu w formie wizyty domowej lub konsultacji telefonicznej/wideo. Polisa zapewnia także organizację i pokrycie kosztów transportu medycznego, wsparcie pracownika pomocy rodzinnej/opiekuńczej, opieki nad dziećmi, osobami starszymi czy nad zwierzętami domowymi. Ubezpieczeni mogą liczyć również na opiekę domową po hospitalizacji i pomoc w realizacji zakupów artykułów spożywczych pierwszej potrzeby, codziennych porządków domowych, dostawie oraz przygotowaniu posiłków czy podlewaniu kwiatów.

W ramach ubezpieczenia realizowane jest także wsparcie telefoniczne lub wideokonsultacja psychologa dla każdego pracownika, który zetknął się w swoim otoczeniu z negatywnymi skutkami Covid-19.

– Wszystkie podejmowane przez nas działaniach realizują naszą misję: ułatwiamy codzienne życie oraz zapewniamy wygodę i bezpieczeństwo w trudnych, stresujących momentach. Aktualna sytuacja stanowi wyzwanie dla każdego z nas, również dla pracodawców to bardzo trudny moment. Cieszymy się, że wspólnie z naszym partnerem biznesowym Generali, oferujemy pomoc, która – wierzymy – będzie realnym wsparciem dla pracowników – mówi Marcin Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży Europ Assistance Polska. 

Więcej szczegółów na temat ubezpieczenia Generali:

(AM, źródło: Europ Assistance)