Generali rozpoczęło nową kampanią reklamową, w ramach której promuje proces zdalnego zawierania polis. W nakręconych spotach reklamowych biorą udział agenci i konsultanci ubezpieczyciela.
Generali przygotowało trzy spoty reklamowe, pokazujące zalety zdalnego zawarcia umowy ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia samochodu oraz ubezpieczenia domu i mieszkania.
– Tworząc obecną kampanię, zależało nam na zrealizowaniu dwóch najważniejszych celów. Pierwszym z nich było uświadomienie klientom, że w Generali jesteśmy bardzo dobrze przygotowani technologicznie do radzenia sobie w tej trudnej sytuacji. Mamy możliwości i procesy do zdalnej sprzedaży naszych produktów majątkowych i życiowych. Drugim ważnym celem kampanii było wsparcie naszych pośredników w ich codziennej pracy. Liczymy, że zwiększenie naszej obecności w internecie zachęci klientów do kontaktów z bohaterami i bohaterkami naszej kampanii, z naszymi agentami. Spoty te pokazują także, że nasi klienci mogą na nas liczyć, również w tak trudnym czasie, jak epidemia. Możemy być dla nich partnerami na całe życie. Niezwykle się również cieszymy, że głównymi bohaterami i bohaterkami naszych spotów są nasi agenci oraz konsultanci – mówi Bartosz Kwieciński, dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej Generali.
Reklamy są promowane w social mediach – na YouTubie, Facebooku oraz w ogólnopolskich portalach. Kampania będzie wspierała wszystkie kanały sprzedaży.
Zdjęcia do spotów powstały zdalnie, w warunkach trwającej izolacji. Agenci oraz konsultanci Generali samodzielnie nagrali swoje wypowiedzi, z których następnie powstały trzy spoty:
Ubezpiecz samochód bez wychodzenia z domu!
Ubezpiecz dom, mieszkanie bez wychodzenia z domu!
Kup polisę na życie bez wychodzenia z domu!
(AM, źródło: Generali)