Europ Assistance z produktem na czas pandemii

0
593

Europ Assistance Polska przygotowała produkt, który ma odpowiadać na problemy związane z zagrożeniem epidemicznym COVID-19. Oferta zapewnia szerokie wsparcie na różnych etapach epidemii.

Nowy produkt Europ Assistance Polska obejmuje ochronę związaną z wystąpieniem epidemii i wsparcie podczas różnych jej faz, tj. ochronę profilaktyczną, pomoc w trakcie kwarantanny, wparcie w trakcie hospitalizacji i pomoc po hospitalizacji.

– Dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, szczególnie w dynamicznie zmieniających się warunkach, to nasze DNA. Dlatego już w kilka dni po ogłoszeniu epidemii w Polsce zaproponowaliśmy naszym partnerom, klientom i pracownikom Infolinię COVID-19, a następnie produkt assistance, który obejmuje ubezpieczonych adekwatnymi świadczeniami zarówno w ramach profilaktyki, jak i zarażeń oraz rekonwalescencji. W takich sytuacjach jak te związane z globalną epidemią rola i sens assistance nabierają szczególnego znaczenia. Wierzymy, że nasze rozwiązania produktowe i technologiczne, dopasowane i dostępne dla naszych partnerów i klientów wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne, będą im dobrze służyły w tym trudnym dla wszystkich czasie – mówi Ryszard Grzelak, prezes Europ Assistance Polska.

(AM, źródło: Europ Assistance)