Aegon bez bezpośredniej obsługi klientów do 17 lipca

0
435

Aegon Polska poinformował, że przedłuża okres wstrzymania bezpośredniej obsługi klientów do 17 lipca. Wstrzymanie bezpośredniej obsługi klientów zostało wprowadzone przez ubezpieczyciela pod koniec marca w związku z zaleceniami dotyczącymi zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19. Objęło ono Biura Obsługi i oddziały regionalne na terenie całej Polski. Od tego czasu jest regularnie przedłużane.

Obecnie możliwe jest składanie dyspozycji poprzez aplikacje internetowe lub drogą pocztową. Kontakt z firmą jest możliwy także za pośrednictwem infolinii.

„Zapewniamy, że naszym priorytetem jest sprawna obsługa klientów. Uprościliśmy wiele procesów i przechodzimy na obsługą zdalną. Przypominamy, że nasze ubezpieczenie może stanowić realną pomoc w tym trudnym czasie. W przypadku zdarzenia objętego ubezpieczeniem, zgodnie z ogólnymi warunkami ubezpieczenia, również zachorowania wywołanego wirusem SARS-CoV-2 – nasi klienci otrzymają wypłatę świadczenia, np. w związku z pobytem w szpitalu” – napisał cytowany w komunikacie Marc van der Ploeg, prezes zarządu Aegon.

(AM, źródło: Aegon, gu.com.pl)