Agenci nadal chętnie wybierają UNIQA

0
609

W najnowszej edycji wewnętrznego badania UNIQA ponownie zajęła drugie miejsce wśród ubezpieczycieli, których agenci wskazują jako preferowane we współpracy. Podobnie jak w poprzednim badaniu, pośrednicy najlepiej oceniają ofertę produktową firmy oraz bezpośrednią współpracę z menedżerami sprzedaży.

W przeprowadzonej w listopadzie piątej edycji badania wzięło udział ponad tysiąc agentów i OFWCA, spośród wszystkich pośredników posiadających dostęp do oferty produktowej ubezpieczyciela. Celem ankiety jest cykliczne badanie poziomu zadowolenia partnerów ze współpracy z UNIQA. Firma zajęła drugie miejsce w zestawieniu zakładów preferowanych przez pośredników, utrzymując tym samym pozycję z poprzedniej edycji.

– To już drugie nasze badanie w tym roku i piąte, odkąd je zaczęliśmy prowadzić. Bardzo się cieszymy, że agenci ponownie uznali nas za godnych zaufania, bo tak odczytujemy bycie wiceliderem zestawienia ubezpieczycieli preferowanych we współpracy. Obecność w TOP3 jest jednym z naszych strategicznych celów i przez cały rok bardzo mocno pracowaliśmy, by go realizować. Tylko w 2024 roku odbyliśmy szereg spotkań z agentami i OFWCA w całym kraju, podczas których rozmawiamy o produktach, procesach, taryfach czy likwidacji szkód. W efekcie zwiększyliśmy grono aktywnie współpracujących z nami agentów o 3,5 tys. – wyjaśnia Anna Szewczyk, dyrektorka Departamentu Sprzedaży Sieci Agencyjnej i Franczyzowej UNIQA.

W najnowszej edycji badania agenci docenili szczególnie zmiany produktowe UNIQA, w tym modyfikacje w AC, ale też wprowadzone w ostatnich 12 miesiącach ulepszenia w narzędziach i procesach.

– Dziękujemy wszystkim partnerom, którzy poświęcili czas na wypełnienie naszej ankiety. Informacje, które z niej płyną, pozwalają nam lepiej dostosować się do oczekiwań agentów. Wiemy, że podążamy właściwą ścieżką, ale mamy świadomość rosnących potrzeb, na które musimy skutecznie odpowiadać. W 2025 na bazie wyników badania, będziemy kontynuować rozbudowę naszej oferty współpracy dla współpracujących agentów – zapowiada Bartłomiej Biały, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży Sieci Franczyzowej i Sieci Partnerskich UNIQA.

Ubezpieczyciel deklaruje, że w 2025 r. będzie dalej realizować strategię bycia blisko agentów. Jednym z priorytetów od strony procesowej jest finalizacja prac nad nowym UNIQA Portalem, który będzie stanowić główne narzędzie współpracy z agentami. Z kolei od strony produktowej firma zaproponuje nową ofertę w zakresie ubezpieczeń na życie. Wkrótce zakład zaprezentuje nowy produkt życiowy pod nazwą Pakietowy Plan Ochrony.

(AM, źródło: UNIQA)