28 listopada odbędzie się konferencja online organizowana przez Akademię Ubezpieczeń. Wydarzenie poświęcone sprzedaży produktów ubezpieczeniowych jest skierowane do wszystkich działających w ubezpieczeniach na życie. Podczas konferencji odbywającej się pod batutą Ryszarda Zawadzkiego, 20-krotnego członka MDRT, i Damiana Zawadzkiego, mentora i twórcy Akademii Ubezpieczeń, uczestnicy będą mogli również poszerzyć wiedzę z zakresu prawa czy też łączenia świata medycyny ze światem ubezpieczeń. Patronem medialnym wydarzenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.
Podczas siedmiu godzin merytorycznych wykładów wystąpi 13 prelegentów. Dzięki ich prelekcjom goście konferencyjni:
- poznają niezwykle efektywne sposoby na pozyskanie klienta, z których regularnie i z sukcesami korzystają topowi agenci;
- poznają najskuteczniejsze metody pracy na portfelu, dzięki którym będą mogli systematycznie zwiększać sprzedaż bez poszukiwania nowych klientów;
- dowiedzą się, jak przełożyć uczestnictwo w grupach i spotkaniach networkingowych na nowe polisy oraz poznają przykłady pozyskiwania rekomendacji do klientów VIP;
- zbudują strategię na produkcję w 2025 roku i dowiedzą się, które działania przekładają się konkretnie na nową produkcję, a które są stratą czasu;
- dowiedzą się, jak rozmawiać z każdym rodzajem klienta i dzięki sprawdzonym ścieżkom sprzedaży będą mogli zwiększyć swoją efektywność zamykania spotkań nawet 4-krotnie;
- poznają najważniejsze zagadnienia z zakresu sukcesji, testamentów i dziedziczenia prosto od specjalistów z dziedziny prawa oraz dowiedzą się, jak wykorzystać tę wiedzę w praktyce na spotkaniu handlowym.
Goście specjalni pokażą uczestnikom, jak można połączyć świat medycyny ze światem ubezpieczeń na życie.
(AM, źródło: Akademia Ubezpieczeń)