Allianz Partners otrzymał certyfikat Great Place To Work®. To wyróżnienie przyznawane na podstawie opinii obecnych pracowników na temat ich doświadczeń w miejscu pracy.
Great Place To Work® to globalny autorytet w zakresie kultury organizacyjnej, doświadczeń pracowników oraz przywództwa, które przekładają się na wzrost przychodów, wysoką liczbę pozyskiwanych talentów oraz innowacyjność.
– Certyfikacja Great Place To Work to niezwykle pożądane wyróżnienie, które wymaga konsekwentnego i świadomego podejścia do tworzenia pozytywnego doświadczenia pracowników – mówi Sarah Lewis-Kulin, Vice President of Global Recognition Great Place To Work®. Podkreśla, że certyfikacja opiera się wyłącznie na opiniach pracowników, zbieranych w czasie rzeczywistym. – Wyróżnienie pokazuje, że Allianz Partners tworzy jedno z najbardziej przyjaznych i wspierających miejsc pracy – dodaje.
– Jesteśmy niezwykle dumni z otrzymanego wyróżnienia, bo jest potwierdzeniem, że tworzymy środowisko, w którym pracownicy czują się doceniani, słuchani i zaangażowani. Certyfikacja Great Place To Work® to nie tylko powód do radości, ale przede wszystkim zobowiązanie, aby konsekwentnie rozwijać kulturę opartą na zaufaniu, empatii i współodpowiedzialności. To, w którym miejscu obecnie się znajdujemy jako Allianz Partners, zawdzięczamy pracownikom. Ich głos ma dla nas kluczowe znaczenie i realnie wpływa na to, jak kształtujemy całą organizację – mówi Agnieszka Krupa, dyrektorka zarządzająca Allianz Partners.
(AM, źródło: dfusion)