Allianz Polska promuje ubezpieczenia na zdrowie i życie

0
682

23 grudnia ruszyła digitalowa kampania wizerunkowa Allianz pod hasłem „Będzie dobrze”. W jej ramach firma promuje ubezpieczenia na zdrowie i życie. Kampania będzie realizowana w internecie: obejmie czołowe portale i media społecznościowe, w tym YouTube. Jej celem jest również wzmocnienie marki Allianz w Polsce.

– Nasza kampania opiera się na obserwacji, że nie wystarczy sama troska o bliskich, ani same pieniądze, aby zyskać poczucie bezpieczeństwa. Te dwie wartości trzeba ze sobą połączyć, podejmując odpowiedzialne decyzje. Jedną z nich jest zawarcie ubezpieczenia na życie i zdrowie. Wtedy można żyć z nadzieją, że będzie dobrze, i nie jest to puste życzenie. Ubezpieczenie daje nam od razu poczucie bezpieczeństwa, a w razie problemów ze zdrowiem i straty – realną pomoc – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor Departamentu Market Management Allianz Polska. 

Kampania skierowana jest przede wszystkim do osób w wieku 30–50 lat, które mogą połączyć troskę o siebie i bliskich z możliwościami finansowymi.

– Bierzemy pod uwagę bardzo dużą rolę kobiet, jeśli chodzi o odpowiedzialność za bezpieczeństwo finansowe rodziny i podejmowanie decyzji w tym zakresie. Doceniamy również ich troskę o zdrowie najbliższych, co ma odzwierciedlenie w naszej kampanii – dodaje Piotr Kochanowski.

Celem kampanii jest także wzmocnienie marki Allianz w Polsce i wsparcie pracy agentów ubezpieczeniowych firmy oraz innych pośredników.

Kampania potrwa do końca lutego 2023 roku. Będzie prowadzona w internecie. Koncept i kreację przygotowała agencja Plej.

– Allianz Polska to kolejna firma, która zaufała Plej w tym roku. Cieszy nas, że do grona klientów agencji dołącza marka, która dla wielu Polaków (i nie tylko) jest synonimem bezpieczeństwa. Mamy nadzieję na kolejne współprace – powiedział Łukasz Gumowski, creative partner agencji reklamowej Plej, która wygrała przetarg na kampanię 

(AM, źródło: Allianz, Plej)