TUiR Allianz Polska jest jednym z zakładów ubezpieczeń zaangażowanych w likwidację szkód po pożarze, do którego doszło 3 lipca w podwarszawskich Ząbkach. Podobnie jak pozostali ubezpieczyciele, towarzystwo błyskawicznie zareagowało na zdarzenie.
Firma poinformowała, że od razu zidentyfikowała 24 klientów z budynków objętych pożarem, którzy posiadali wystawione przez nią ubezpieczenia mieszkań. Pracownicy zespołu likwidacji szkód dzwonili do każdej osoby – udało się porozmawiać z 22 klientami. Od razu przyjęto zgłoszenia 6 szkód, a kolejnych 5 klientów zgłosiło szkody samodzielnie. Wpłynęła też jedna szkoda z polisy Santander Allianz Ubezpieczenia. Podczas rozmów pracownicy zakładu dowiedzieli się, jakie są potrzeby poszczególnych poszkodowanych. Dzięki temu Allianz szybko przystąpił do likwidacji szkód.
Jak poinformowała Polska Izba Ubezpieczeń, w likwidację szkód po pożarze, do którego doszło 3 lipca w podwarszawskich Ząbkach, zaangażowanych jest 12 ubezpieczycieli. W budynku objętym pożarem ubezpieczone były 143 lokale. Zdecydowana większość klientów ubezpieczyła zarówno mury, jak i ruchomości domowe. Są jednak poszkodowani, którzy objęli ochroną wyłącznie mury (co wynikało z zobowiązań wobec banku) albo wyłącznie ruchomości domowe.
(AM, źródło: LinkedIn)