Analiza potrzeb (i możliwości) klienta przede wszystkim

0
895

W 2023 r. branża ubezpieczeniowa nadal będzie zmagać się z konsekwencjami zawirowań geopolitycznych, trudną sytuacją gospodarczą i (post)pandemiczną, a także postępującą zmianą klimatu. Jednocześnie posiadanie odpowiedniej ochrony ubezpieczeniowej przez konsumentów nigdy nie było tak ważne.

Polacy z pewnością będą jeszcze bardziej ostrożni w kwestii wydatków w nadchodzącym roku. Oby robili to mądrze, nie szukając pozornych oszczędności, które w przypadku wystąpienia szkody i braku odpowiedniej ochrony ubezpieczeniowej przerodzą się w ogromne koszty i dramatyczne historie.

Remedium na taki scenariusz? Budowanie świadomości wśród klientów przez agentów. Dzięki jakościowej analizie potrzeb klienta dobiorą optymalną ofertę do jego sytuacji pod kątem potrzeb i potencjalnych ryzyk, ale także do jego możliwości finansowych.

W Unilink, dzięki najszerszej ofercie na rynku, nasi agenci mogą zadbać o interes swoich klientów, proponując im kompleksową ochronę w obszarze życia i zdrowia oraz majątku za optymalną cenę.

Klient kupuje tak, jak lubi

Konsumenci posiadają rozmaite preferencje dotyczące sposobu zakupu ubezpieczenia i cenią sobie wygodę. W Unilink cały proces doradztwa i sprzedaży może przebiegać w dowolnej kombinacji – zacząć się od rozmowy telefonicznej czy kontaktu e-mail z agentem, a zakończyć finalizacją zakupu w placówce i na odwrót.

Jeszcze w tym roku wystartuje nasz e-shop, za pomocą którego klient w prosty i dogodny sposób może kupić samodzielnie ubezpieczenie, a agent otrzyma prowizję. Zależy nam, żeby klienci kupowali po prostu tak, jak lubią, czy to zdalnie, stacjonarnie, czy też hybrydowo.

Paleta rozwiązań cyfrowych

Dbamy nie tylko o wygodę klienta, ale też o komfort agenta. Udostępniamy doradcom szeroką paletę zintegrowanych rozwiązań cyfrowych, takich jak np.: porównywarka ubezpieczeń, CRM, system płatności czy też platformę szkoleniową. Oferujemy sprawdzone rozwiązania przetestowane przez tysiące współpracujących z nami agentów.

W Unilink konsekwentnie realizujemy strategię, której ważnym filarem jest automatyzacja procesów i wdrażanie inteligentnych narzędzi. Wszystko po to, by współpracujący z nami agenci mogli skupić się na klientach i rozwoju swojego biznesu.

W niepewnych czasach stabilny partner gwarancją sukcesu

Prognozowanie przyszłości w tzw. rzeczywistości BANI, czyli kruchym, niespokojnym, nielinearnym i niezrozumiałym świecie jest trudne. Zmagania z pandemią pokazały jednak, że jako branża jesteśmy w stanie adaptować się do zaskakujących warunków.

Niemniej jednak pamiętajmy, że w turbulentnych, niepewnych czasach warto stawiać na współpracę ze stabilnym partnerem, jakim jest Unilink.

Piotr Głowski
członek zarządu Unilink