Aplikacja Compensy ma zwiększyć samodzielność klientów

0
132

Compensa24 – taką nazwę nosi nowa aplikacja mobilna Compensy do obsługi ubezpieczeń zdrowotnych. Narzędzie zastąpi stary portal do umawiania konsultacji – podał cashless.pl.

Z nowego rozwiązania mogą skorzystać użytkownicy urządzeń zarówno z systemem Android, jak i iOS. Z kolei ci, którzy nie chcą instalować oprogramowania na telefonie, mogą sięgnąć po wersję przeglądarkową. Aplikacja umożliwia m.in. umówienie teleporady i wizyty stacjonarnej, zlokalizowanie placówki medycznej, sprawdzenie historii wizyt i zakresu pakietu. Compensa zamierza również wprowadzić opcję łatwego przełączania się między kontami, tak aby można było umawiać konsultacje dla ubezpieczonych członków rodziny.

Przemysław Graużul, zastępca dyrektora Biura Ubezpieczeń Zdrowotnych Compensy, ujawnił, że aplikacja ma zwiększyć samodzielność klientów w korzystaniu z polis zdrowotnych, tak aby odsetek osób, które same rezerwują terminy konsultacji wzrósł o połowę. Pilotaż aplikacji rozpoczął się w listopadzie, natomiast w I kwartale przyszłego roku Compensa zamierza szerzej informować na jej temat, co zbiegnie się z ogłoszeniem nowej strategii rozwoju usług dotyczących zdrowia.

Więcej:

cashless.pl z 22 grudnia, Ida Krzemińska-Albrycht „Compensa pokazała aplikację mobilną do obsługi ubezpieczeń zdrowotnych. Ułatwi umawianie wizyt”

(AM, źródło: cashless.pl)