W aplikacji SkyCash pojawiła się możliwość zakupu ubezpieczenia assistance komunikacyjnego – zarówno krótkoterminowego, jak i rocznego. Dostawcą oferty jest KioskPolis. Usługi pomocowe zapewnia z kolei Europ Assistance.
Car assistance pomoże w razie wypadku drogowego, awarii czy kradzieży pojazdu. Dostępny jest w trzech opcjach: Plus, Komfort i VIP. Każda z nich zapewnia holowanie w razie wypadku czy awarii, ale też – w razie możliwości – pomoc w usprawnieniu pojazdu na miejscu zdarzenia. W zakresie polisy znajduje się także naprawa lub wymiana opon i szyb. W wariantach Komfort i VIP klient ma również zagwarantowany samochód zastępczy na okres od 3 do 14 dni (w zależności od rodzaju zdarzenia).
SkyCash podkreśla, że w wariancie VIP klient może liczyć na pokrycie kosztów naprawy pojazdu po awarii, sezonową wymianę opon, kalibrację okien, a także na to, że naprawy zostaną przeprowadzone w modelu door to door (pojazd zostanie odebrany ze wskazanego przez klienta miejsca, naprawiony i odstawiony do właściciela). Dodatkowo wariant VIP poszerzono o pomoc finansową w przypadku kradzieży samochodu.
Co istotne, assistance można kupić nie tylko w tradycyjnym rocznym modelu (jak zazwyczaj jest sprzedawany w pakietach komunikacyjnych). Osoby, które chcą się zabezpieczyć np. przed wyjazdem na wakacje, mogą wybrać opcje krótkoterminowe: na 9, 16 lub 30 dni.
Ubezpieczeniem można objąć pojazd, który ma nie więcej niż 18 lat. Najtańszy wariant, obowiązujący na terenie Polski, dostępny jest od 77 zł za 9 dni, a dla terenu UE to koszt od 97 zł za 9 dni.
Do wyliczenia oferty potrzebne jest wyłącznie wybranie obszaru ochrony, jej okresu, oraz podanie danych pojazdu, takich jak marka, model i rok produkcji. Przy zawieraniu umowy wymagane jest jeszcze podanie numeru rejestracyjnego, daty startu polisy oraz danych ubezpieczającego.
Więcej:
cashless.pl, 19 lipca 2023 r., Ida Krzemińska-Albrycht, „Assistance komunikacyjne dostępne w aplikacji SkyCash. Można je kupić także na wakacyjny wyjazd”
(KS, źródło: cashless.pl)