Digitalizacja branży postępuje, a rozwój informatycznych narzędzi służy zarówno doradcom ubezpieczeniowym, jak i ich klientom. W Domu Ubezpieczeniowym Spectrum stale pracujemy nad innowacyjnymi rozwiązaniami, które ułatwiają kontakt, obsługę sprzedaży, zarządzanie ubezpieczeniami oraz inne aspekty istotne dla partnerów oraz klientów naszej multiagencji. W ostatnim czasie uruchomiona została aplikacja ubezpieczeniowa SPECTRUM mobile.
SPECTRUM mobile to platforma gromadząca funkcje przydatne dla każdego, kto chce dowiedzieć się więcej o ubezpieczeniach, uzyskać merytoryczne informacje o postępowaniu w razie szkody czy w prosty sposób nawiązać kontakt z doradcą w swojej okolicy – są to narzędzia dostępne dla wszystkich użytkowników aplikacji. Zarejestrowani klienci Domu Ubezpieczeniowego Spectrum zyskują dodatkowo dostęp do portfela swoich polis oraz pozostałych funkcji zawartych w Panelu Klienta.
Aplikacja ubezpieczeniowa SPECTRUM mobile to oprogramowanie siostrzane względem aplikacji dla agentów SADUS mobile –oba te narzędzia są kompatybilne z kompleksowym systemem dla multiagenta All in #1 SADUS. Komplet innowacyjnych rozwiązań tworzy zaawansowane cyfrowe środowisko ubezpieczeniowe, które umożliwia łatwy przepływ informacji, automatyzuje żmudne procesy i podsuwa praktyczne narzędzia adekwatne do potrzeb doradcy i klienta.
Innowacja oraz partnerstwo to naczelne wartości marki Dom Ubezpieczeniowy Spectrum, dlatego stawiamy na ciągły rozwój z myślą o komforcie naszych partnerów i osób, które korzystają z ich usług. Z uwagą obserwujemy zmiany, nowości i trendy, na bieżąco monitorujemy wydajność narzędzi, wprowadzamy ulepszenia, a także projektujemy i tworzymy nowe rozwiązania. Pozytywny feedback jest dla nas sygnałem, że spełniamy oczekiwania, i motywuje do dalszego działania. Każdy krok na tej ścieżce prowadzi nas w bardziej nowoczesny wymiar fascynującego świata ubezpieczeń.