ASF po drugiej stronie biznesu

0
2992

Grupa ASF Premium, czołowa multiagencja ubezpieczeniowa w Polsce, zorganizowała 22 czerwca 2024 r. uroczystą galę w zamku w Janowie Podlaskim pod hasłem „Po drugiej stronie biznesu”. Wydarzenie zgromadziło ponad 500 uczestników z branży ubezpieczeniowej, a wśród nich liczną reprezentację zarządów kilkunastu zakładów ubezpieczeń.

W kontekście polskiego rynku multiagencyjnego, który obecnie przechodzi konsolidację z coraz większą liczbą wymagających inwestorów, przejęciami i sukcesjami, ASF Premium wyróżnia się jako dynamicznie rosnąca rodzinna spółka oparta w 100% na polskim kapitale. Ta stabilność i wierność zasadom przyciągnęły w 2023 r. blisko 600 nowych agentów.

Wyniki i plany Grupy ASF Premium

Grzegorz Adamczuk, prezes i założyciel Grupy ASF Premium, przedstawił, w jaki sposób firma rozwijała się w ciągu ostatnich trzech lat. W 2022 r. Grupa ASF Premium zebrała 488 mln zł składki, a liczba aktywnych agentów wyniosła ponad 2600. W 2023 r. wyniki te wzrosły do 600 mln zł składki i ponad 3200 agentów. W 2024 r., po pierwszych pięciu miesiącach, dynamika sprzedaży wyniosła 153%.

Naszym celem na ten rok jest osiągnięcie 900 mln zł składki. Życzę sobie i państwu, abyśmy osiągnęli miliard w tym roku – powiedział Grzegorz Adamczuk.

ASF stawia na edukację i Dobrych Agentów

Milena Panasko, dyrektorka ds. projektów strategicznych, omówiła dwie kluczowe inicjatywy. Pierwszą z nich jest Klub Agenta Premium, stworzony we współpracy z sześcioma towarzystwami ubezpieczeniowymi. W 2024 r. Klub zrzesza 60 członków, oferując szeroką paletę możliwości rozwojowych i szkoleniowych.

Drugim projektem jest Dobry Agent, który rozpoczął się w 2022 r.

Pierwszy rok zakończyliśmy z siedmioma punktami, kolejny z 49, a w tym roku mamy już 65 punktów. Program Dobry Agent to historie ludzi, którzy mają odwagę podążać za białym królikiem swoich marzeń i ambicji, nie boją się sięgać po więcej i mają otwarte umysły. Tak jak Alicja, nasi agenci muszą być odważni, wchodzić w nieznane, szukać nowych wyzwań i odnajdywać samych siebie – mówiła Milena Panasko.

Mariusz Ekwiński przedstawił projekt Nowy Agent, stworzony z myślą o pracownikach niedawno zatrudnianych przez obecnych agentów ASF Premium. Omówił także Akademię Dobrego Agenta, która pozwala agentom ASF Premium rozwijać kompetencje ubezpieczeniowe i biznesowe.

Bez rozwoju ani rusz

Joanna Małkus, nowa członkini zarządu Grupy ASF, podzieliła się swoimi refleksjami na temat motywu przewodniego gali.

Moje życie zawodowe zawsze krążyło wokół relacji i pracy z ludźmi, co sprawia, że moja obecność w ASF Premium jest naturalna. Sama przeszłam na drugą stronę lustra, będąc pierwotnie pracownikiem towarzystwa ubezpieczeniowego, decydując się na dołączenie do zespołu ASF Premium, ponieważ wierzę w wartości i stabilność tej firmy – powiedziała Joanna Małkus.

Następnie Aleksandra E. Wysocka, redaktorka naczelna „Gazety Ubezpieczeniowej”, wręczyła zarządowi ASF Premium nagrodę „Multiagencja Roku 2023 r.”, w uznaniu za dynamiczny rozwój firmy.

Dla agentów najważniejsze były wyróżnienia, przyznawane przez zakłady ubezpieczeń i ASF Premium, stanowiąc zwieńczenie ich całorocznych wysiłków oraz zapowiedź wspólnych wyjazdów dla najlepszych do Dubaju, na Sri Lankę, Zanzibar, Mauritius i do Japonii.

Baśniowe motto „Po drugiej stronie biznesu” sugerowało, że biznes to nie tylko twarde dane i wyniki sprzedażowe, ale również doświadczenia pełne przygód i magicznych momentów. Pomimo codziennej rywalizacji zarówno towarzystwa ubezpieczeniowe, jak i agenci mogą nawiązywać relacje oparte na wzajemnej sympatii i szacunku. A gdy takim relacjom towarzyszą jeszcze świetne wyniki sprzedażowe… to już jest bajka.