W październiku ruszyła kampania Aviva „Jesteśmy przy Tobie”, podkreślająca znaczenie poczucia bezpieczeństwa. Teraz ubezpieczyciel wzmacnia swój przekaz, organizując cykl podcastów prowadzonych przez Agnieszkę Szydłowską z newonce.radio.
Dziennikarka radiowa razem z gośćmi każdego odcinka skupiać się będzie na innym aspekcie poczucia bezpieczeństwa. Punktem wyjścia dyskusji są osobiste, nierzadko trudne doświadczenia gości i prowadzącej.
– Chcemy podzielić się wartościowym przekazem opartym o nasze hasło i obietnicę „Jesteśmy przy Tobie”. Pokazujemy historie oraz ludzi, którzy przybliżą nam tematy związane z poczuciem bezpieczeństwa w dzisiejszym, mocno zachwianym świecie, co pozwoli je oswoić oraz doda słuchaczom otuchy – wyjaśnia Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji Avivy.
Na początek dostępne są dwa odcinki: „Kiedy życie Cię zaskakuje” oraz „Kiedy starasz się przewidzieć przyszłość”. W następnych tygodniach światło dzienne ujrzą kolejne podcasty.
Podcasty „Jesteśmy przy Tobie” dostępne są na platformach Spotify, Google Podcasts oraz Apple Podcasts.
Aviva chce, aby podcasty na stałe zagościły w jej marketingowym menu.
– Mamy nadzieję, że rozmowy Agnieszki Szydłowskiej zyskają rzeszę wiernych słuchaczy, nie tylko wśród naszych klientów. Mamy jednocześnie świadomość, że budowanie tego typu marki i zaufania trwa, dlatego nie ograniczamy czasowo tego projektu – chcemy, aby został z nami jak najdłużej – uzupełnia Marta Strzyżewska.
Informacje o kolejnych odcinkach i planach związanych z podcastem publikowane będą m.in. na profilu Aviva Polska na LinkedIn.
(AM, źródło: Aviva)